שר הביטחון לשעבר ויו"ר ימינה, ח"כ נפתלי בנט, יצא באופן חריף ביותר נגד התנהלות הממשלה והעומדים בראשה, בצל העלייה בתחלואה וההגבלות המשמעותיות שעתידות לחזור.

בראיון לחדשות 12 אמר בנט ''אפשר להתנהל אחרת, זה לא מאוחר". הוא טען כי הגישה שצריכה להינקט היא שליפת החולים והוצאתם מהקהילה ומהבתים – מכיוון שהם מדביקים את בני המשפחה: "67% מההדבקות הידועות – מקורן בבית. הבעיה היא ששולחים את הרוב המכריע של החולים לבתים, גם כשהם רוצים להתפנות למלוניות".

שר הביטחון לשעבר תקף את הממשלה במילים קשות ביותר. "מפשלים, יורים לכל הכיוונים. זו ממשלה מטורללת, הגרועה ביותר בתולדות המדינה. במצב רגיל – היא הייתה צריכה לעוף. צמד נתניהו וגנץ חדל מלתפקד".

"אני לא מקבל את זה שחמישה חודשים לתוך המגפה אין לנו נתונים, אנחנו מדינת עולם שלישי? אני שואל את ראש הממשלה, שרוצה לסגור את הים – כמה נדבקו בחופים? אין פה ניהול, אין פה שקיפות. הציבור לא מטומטם".

בנט הביע תמיכה בנושא מינוי פרוייקטור מיוחד שישמש כ"מפקד קורונה", וציין מספר שמות שיכולים לדעתו לעשות עבודה טובה בתפקיד. כשנשאל אם הוא רוצה להתמנות לתפקיד – ענה: "אני לא אהיה הפרוייקטור כי נתניהו חושש ממני. הוא פוחד שאצליח. בגלל הפחדים שלו – הגענו למצב הזה".