חמ"ל ביתר עילית
חמ"ל ביתר עיליתצילום: דוברות

עולם של חסד: מאות משלוחים שאותם הכינו בני המשפחות של חולי הקורונה הנמצאים במלוניות, הועברו ביום שישי האחרון אל המלוניות ברחבי הארץ.

היוזמה ראתה אור על ידי עיריית ביתר עילית שקראה לתושבים להכין מנות מזון, משחקים ובגדים לשוהים במלוניות. העירייה התחייבה להעבירם בשני מועדים אל המלוניות – בימי שישי ובימי שלישי.

בבוקר יום שישי נערמו מאות חבילות בנקודות איסוף ברחבי ביתר עילית, ועובדי העירייה העמיסו אותם על משאית מיוחדת שיצאה למלון כינר, שם נמצאים מרבית החולים המאומתים שמתגוררים בעיר, ועוד שורה של כלי רכב שיצאו לשאר המלוניות בהם שוהים תושבי העיר, ברחבי הארץ.

במסגרת המיזם נרשמו רגעים מרגשים במיוחד כאשר משפחות שלחו לחולים הנמצאים במלוניות מכתבים מרגשים, מנות מזון שבושלו במיוחד לרגל השבת, עשרות חבילות של משחקים ועוד. עובדי העירייה העבירו את החבילות לחולים ששמחו לקבלם.

במקביל, בעירייה פעלו במהלך השבוע לדאוג למנות מזון לחולים והמבודדים שנמצאים בעיר. ערב השבת שעברה החליט ראש העיר מאיר רובינשטיין על חלוקה של מנות דגים ועופות לכל החולים והמבודדים בעיר.

במהלך השבוע חולקו מאות מנות מזון לנזקקים בעיר, כאשר גם לקראת השבוע הבא פעלו בעירייה להבטיח את חלוקת מנות המזון לחולים והמבודדים בעיר.

רובינשטיין אמר "מידת החסד היא עיקר שמאפיין כל יהודי ויהודי. בימים אלו, הערבות ההדדית שקיימת במהלך ימי שגרה, בולטת עוד יותר ומוכיחה את עצמה, כאשר כולנו מתמודדים עם הנגף. יחד ובסייעתא דשמיא ננצח את הנגף".