ליאון באירוע השיא של היריד. ארכיון
ליאון באירוע השיא של היריד. ארכיוןצילום: דוברות

ראש עירית ירושלים משה ליאון בירך היום (ראשון) את מארגני יריד הספרים הגדול בעולם החסידות שנערך השנה במתכונת מיוחדת בעקבות הקורונה וסיפר על מאמציו שלא לבטלו.

"בימי הקורונה השקענו מאמצים לא לבטל את המיזם החשוב לעם הספר, והשנה אנחנו מעצימים את המיזם ומעניקים לו כלים נוספים", ציין ליאון, "זו כבר מסורת של עשר שנים ברציפות, עיריית ירושלים ועיתון 'המבשר' משיקים יחד גם השנה את יריד הספרים הגדול של עולם החסידות".

"בימי הקורונה השקענו מאמצים לא לבטל את המיזם החשוב לעם הספר, והשנה אנחנו מעצימים את המיזם ומעניקים לו כלים נוספים, באמצעותם תוכלו להוסיף ידע ולהביא לביתכם הישר מירושלים את ספרי כל החצרות וקהילות הקודש", הוסיף.

ראש העיר הודה ליוזמים והמארגנים, "אני מודה לעיתון המבשר, לסגני הרב יוסי דייטש וחברי מועצת העיר מסיעת אגודת ישראל, על המאמץ הגדול להוציא את המיזם החשוב לפועל זה עשור ברציפות".

"אתם מוזמנים לענות לאתגרי ירושלים שנושא עמו היריד השנה, ולקחת בהם חלק באופן פעיל", קרא ראש העיר ירושלים לתושבי העיר.

מדי שנה בשנה מתקיימות ביריד פעילויות מיוחדות, במהלכן מעלים אלפי המשתתפים את ירושלים, בירת תבל, בזיכרונות מיוחדים ובנוסטלגיה המתערבבת עם ירושלים בת ימינו שלא מפסיקה להתחדש.

השנה, בעקבות נגיף הקורונה ששינה סדרי בראשית, החליטו בעיריית ירושלים, לא רק שלא להשהות את שיתוף הפעולה ואת הפעילויות המרתקות, אלא אדרבה, להגביר את הפעילות כשהשנה הכל נערך במערך טלפוני מושקע בקו היריד המיוחד ובעמדות 'נדרים פלוס' בכל רחבי הארץ, נכון לשעה זו אלפים רבים כבר נטלו חלק ביריד במתכונת ייחודית זו. בעקבות הביקוש הרב היריד יפעל עד ליום שני כ"ח תמוז בחצות לילה ולא עד כפי שפורסם עד יום חמישי כ"ד תמוז.

כאמור, יריד הספרים של 'המבשר' ועיריית ירושלים פתוח עד יום שני בחצות בקו היריד 07-338-338-33 או בעמדות נדרים פלוס.