הכלל הראשון של שיווק ופרסום באינטרנט הוא להגיש את ההצעה הנכונה בזמן הנכון ובמקום הנכון. הלקוחות של היום מחוברים, מסתובבים ברשתות החברתיות, מתעדכנים באתרי חדשות ונכנסים לאתרים באמצעות חיפוש מקוון כשיש להם צורך במידע. שיווק דיגיטלי מכניס אתכם לאותם ערוצים, כך שלקוחות פוטנציאליים יכולים לראות אתכם, להכיר אתכם יותר ואפילו לשאול שאלות על מנת להבין יותר מה אתם עושים ומהם המוצרים או השירותים שלכם. אם אינכם בקיאים בתחום שיווק ופרסום באינטרנט, אתם עשויים להתקשות לשלוט בכל הטקטיקות השיווקיות המקוונות המשמשות בשיווק דיגיטלי, ולכן אתם זקוקים לסיוע של המומחים בתחום. אז בואו נראה איך זה קורה. איך עובד שיווק ופרסום באינטרנט? במובנים רבים, שיווק ופרסום באינטרנט אינו שונה משיווק מסורתי. בשניהם, ארגונים חכמים מבקשים לפתח קשרים מועילים הדדית עם לקוחות פוטנציאליים, לידים ולקוחות קיימים. אבל שיווק דיגיטלי החליף את רוב הטקטיקות השיווקיות המסורתיות, מכיוון שהוא מיועד להגעה לצרכנים של היום. לדוגמא: חשבו על הרכישה החשובה האחרונה שביצעתם. אולי רכשתם בית, שכרתם מישהו שישפץ את ביתכם, או החלפתם חברת ציוד משרדי במשרד שלכם. סביר להניח שהתחלתם בחיפוש באינטרנט כדי להתרשם מפתרונות זמינים, מי סיפק אותם, ומה היו האפשרויות הטובות ביותר שלכם. החלטת הקנייה האולטימטיבית שלכם התבססה אז על הביקורות שקראתם, בני המשפחה והחברים שהתייעצתם איתם, הפתרונות שמצאתם, התכונות והתמחור שחקרתם. רוב החלטות הרכישה מתחילות ברשת. יחד עם זאת, נוכחות מקוונת היא הכרחית לחלוטין, ללא קשר למה שאתם מוכרים. מהם היתרונות של שיווק ופרסום באינטרנט? יתרונות של שיווק ופרסום באינטרנט כוללים: הקלה על יצירת מודעות ומערבות עם קהל היעד לפני המכירה ולאחריה. סיוע בהמרת קונים חדשים ללקוחות שקונים יותר, ובתדירות גבוהה יותר. שיתופים חברתיים וכל היתרונות שמגיעים איתם. קיצור מסע הקנייה של הלקוחות באמצעות הצגת ההצעות הנכונות בזמן הנכון. הבנת האסטרטגיות שמקבלות תוצאות אמיתיות. המטרה של חברת שיווק ופרסום באינטרנט היא לנקות את הבלבול סביב הטקטיקות שעובדות ואופן השימוש בהן על מנת להרחיב את העסק שלכם. במילים אחרות, הם עוסקים ביסודות השיווק והפרסום. ערוצים דיגיטליים מחברים אתכם אל קהל היעד שלכם המפתח הוא לפתח אסטרטגיית שיווק ופרסום באינטרנט שמכניסה אתכם לכל המקומות שקהל היעד שלכם כבר מסתובב בהם, ואז להשתמש במגוון ערוצים דיגיטליים על מנת להתחבר אליהם במגוון שיטות, כמו: פרסום תוכן כדי לעדכן אותם בחדשות בענף, הבעיות האפשריות, והפתרונות שלכם. רשתות חברתיות כדי לפרסם תוכן ואז לקבל את תשומת הלב של העוקבים. אופטימיזציה למנועי חיפוש ( SEO ) למיטוב התוכן, כך שהוא יופיע כשגולשים מחפשים את המידע שכתבתם עליו. פרסום כדי להעביר תנועה בתשלום לאתר שלכם, שם אנשים יוכלו לראות את ההצעות שלכם. ושיווק בדואר אלקטרוני כדי לעקוב אחר הלקוחות הפוטנציאליים שלכם לוודא שהם ממשיכים לקבל את הפתרונות שהוא מחפש. פיתוח אסטרטגיה לתוכן שיווקי כשתוכן שיווקי כתוב היטב, הוא מושך לקוחות פוטנציאליים ומעביר אותם דרך משפך שיווקי כדי להניע יותר מכירות ולהגדיל את העסק שלכם. תוכן שיווקי אינו יכול להשיג מטרה זו אם הוא מוגבל לאתר בלבד, ולכן חשוב לפרסם תוכן רלוונטי ואיכותי בערוצים דיגיטליים רבים. אתם מבינים, תוכן שיווקי הוא טקטיקה של משפך מלא, כלומר, הוא אמור לספק תוכן חשוב בכל שלב במסע שווי הלקוח. כדי להעביר את הלקוח הפוטנציאלי שלכם דרך מסע ערך הלקוח, עליכם ליצור תוכן שמספק את צרכיו בכל אחד משלושת שלבי משפך ההמרה מודעות, הערכה והמרה. פיתוח אסטרטגיית רשתות חברתיות "להיות חברתי" פירושו להיות נוכח בפייסבוק, בלינקדאין, באינסטגרם ובטוויטר, ולהיות נוכח גם במקום בו הקהל שלכם מסתובב, כך שתוכלו לתקשר איתם, לבנות מערכות יחסים ולהציע הצעות שהעוקבים שלכם יאהבו. מעורבות חברתית חשובה מכיוון ש-79% ממשתמשי האינטרנט הישראלים נמצאים בפייסבוק ויותר ממחציתם מתעדכנים בחדשות דרך הרשתות החברתיות. אבל שיווק ברשתות החברתיות פירושו יותר מאשר נוכחות בלבד. המטרה הסופית אינה השגת יותר לייקים, אלא יותר מכירות. זו הסיבה שחברת שיווק ופרסם באינטרנט מפרקת את השיווק ברשתות החברתיות לשלבי מחזור ההצלחה החברתית. יישום ניתוח אתרים בשיווק דיגיטלי אם אינכם בקיאים במספרים, חברת שיווק ופרסום באינטרנט מסייעת לכם עם ניתוח אתרים, שהוא כלי רב עוצמה שמסייע לכם להבין מה עובד, מה לא, ומה לעשות הלאה. והשיטה להתחלה אינה קשורה למספרים, אלא פשוט לשאול את השאלות הנכונות: אילו סוגי מבקרים אינם מצליחים להמיר המרות? האם אתם מייצרים תוכן שהקהל שלכם רוצה? אילו עמודים באתר שלכם יכולים להפיק יותר לידים ומכירות? חברת שיווק ופרסום באינטרנט עוזרת לכם להפוך את התשובות לשאלות אלו לאסטרטגיות שיווק דיגיטלי שמניבות תוצאות. בשורה התחתונה, אתם צריכים אסטרטגיה מקצועית של שיווק ופרסום באינטרנט שיווק ופרסום באינטרנט השתנה באופן קיצוני בשנים האחרונות, אבל אלו חדשות טובות! כיום, אופטימיזציה למנועי חיפוש מבירה את התנועה באתר שלכם ואת אמון המבקרים תוך תמיכה גם בתחומי השיווק הדיגיטליים האחרים שלכם. גוגל מפרסמת בתדירות גבוהה עדכוני אלגוריתמים, ומשווקים שאינם בקיאים בפרסום דיגיטלי, עלולים לאבד את הדירוג שהשיגו. אבל חברות שיווק ופרסום באינטרנט, שמשתמשות בטקטיקות מקצועיות ועדכניות, יודעות לשמור על ההישגי השיווק המקוון שלכם, מכיוון שהם מבצעים אופטימיזציה ראשונה לאתר עבור המשתמשים, וזה באמת מה שמעניין את גוגל. אז אם אתם רוצים להתמודד היטב עם ערוצי החיפוש ולמשוך תנועה אורגנית בחינם לאתר שלכם, חשוב שתתייעצו עם מומחי שיווק ופרסום באינטרנט, כדי לקדם את האתר ואת העסק שלכם בשיטות מקצועיות מובילות.