יו"ר הקואליציה נגד שר האוצר ישראל כ"ץ

עימות חריף במיוחד התרחש בצהריים (שני) בין יו"ר הקואליציה ח"כ מיקי זוהר לשר האוצר ישראל כ"ץ במהלך ישיבת ועדת הכספים שדנה בתכנית הכלכלית של הממשלה.

"באת להפריע לדיון ענייני בגלל אינטרס אישי של בן דוד שיש לו אולם חתונות. זה מנוגד לעמדת ראש הממשלה והממשלה שרוצה להעביר את החוק כדי להעביר במהירות כסף לשכירים לעצמאים ולבעלי העסקים. לצערי האופוזיציה מגלה יותר אחריות לציבור מאשר אתה שקרוי: יו״ר קואליציה", הטיח השר כ"ץ במיקי זוהר.

זוהר לא נותר חייב והשיב "אני אתעלם מהגישה אלימה והמתנשאת של שר האוצר. כהונתו הופכת לסכנה של הליכוד. יש לנו שר אוצר מנותק מהעם...יכול להיות שצריך לקרוא לנתניהו לשקול את המשך כהונת כץ".

בהמשך פרסם השר כ"ץ הודעה בה תקף את ח"כ זוהר, "ח"כ מיקי זוהר פעם אחר פעם מנסה להכניס את הדעות הלוביסטיות שלו לדיוני הוועדה. פעם ראשונה, לטובת סוכני הביטוח, וכעת לטובת בעלי האולמות. אני בקשר מתמיד עם כל הגורמים בשטח, נפגש עם כולם ושומע באופן אישי. 'הניתוק' היחיד שלי הוא מבעלי עניין ואינטרסנטים.

על כך ענה זוהר "לאור מתקפת הציוצים של השר ישראל כץ: אני מציע לו להירגע ולהתחיל לעבוד למען אזרחי ישראל תוך שימת דגש על קשב לצרכים ולבעיות.

חבל מאוד שהוא מנסה להשליך עליי את ההתנהלות הכלכלית המנותקת שלו במקום להאבק אך ורק למען הצרכים של הציבור. אמשיך להילחם למענכם, גם אם זה לא מוצא חן בעיניו".

משרד הבריאות עדכן כי אתמול אובחנו 951 נדבקים חדשים בנגיף הקורונה, ובכך מספר הנדבקים הפעילים עלה ל-28,424 בני אדם. 259 במצב קשה, 75 מונשמים, ועד כה מתו מהמחלה 415 בני אדם.

אתמול נערכו כ-19 אלף בדיקות, כאשר שיעור הבדיקות החיוביות עומד על 5.5% - ירידה מהיום שלפני. מאז פרוץ המגפה אובחנו עם הנגיף למעלה מ-50 אלף בני אדם.