המחאה בירושלים
המחאה בירושליםצילום: שמריהו ספירו/TPS

אגודת הסטודנטים של מכללת תל חי הביעה תמיכה במחאת השמאל בבלפור נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו.

ראשי תא "אם תרצו" בתל חי פנו לראשי האגודה בדרישה כי היא תחזור בה, אחרת הם יפנו "לנקוט בצעדים ולהבין שהאגודה לא מייצגת אותנו יותר".

לפני מספר ימים הודיעה אגודת הסטודנטים של תל חי בפוסט בפייסבוק כי היא תומכת במחאת השמאל בבלפור. "הסטודנטים והסטודנטיות שלנו לא שותקים", נכתב. "ביום שלישי האחרון יצאו לבלפור 3 אוטובוסים מהצפון למחאה על הדמוקרטיה במדינה שלנו".

אגודת הסטודנטים הוסיפה, "לצערנו אין ביכולתנו בעת הנוכחית לקחת חלק בפעילויות המחאה בשל אתגרי התקופה והצוות המצומצם. מזמינים ליצור איתנו קשר בפרטי כדי להכווין ולחבר לגורמים הנכונים. בקריאת אהבה, שיוויון, חירות ודמוקרטיה".

תמר ולד ואופיר בצול, ראשי תא "אם תרצו" בתל חי פנו, כאמור, לראשי אגודת הסטודנטים. "מחאה זו כידוע נצבעה בצבעי אלימות ואנרכיזם מובהקים ומעל לכל אין חולק כי היא פוליטית ומייצגת מיעוט באוכלוסיה", כתבו.

"מחאה אלימה זו לא משקפת את דעותיהם של כלל הסטודנטים והסטודנטיות, היא משקפת דעות פוליטיות מסוימות מאוד. אגודת הסטודנטיות והסטודנטים אמורה לייצג את כלל הסטודנטים, אשר משלמים לה ממיטב כספים ומצפים שהאגודה תדאג להם לבעיותיהם ותסייע להם ולא תעסוק בפוליטיקה וקידום אג'נדות פוליטיות", הוסיפו השניים.

לדבריהם, "אנו רואים בפוסט שהועלה תפיסת עמדה, לא צודקת ולא שוויונית כלפי ציבור סטודנטים גדול מאוד. על אף הטענות הרבות שהעלינו כלפיכם, המשכתם לדבוק בפוסט זה. אנו מצפים שהאגודה תייצג את כלל אוכלוסיית הסטודנטים ולא תבחר צד פוליטי, תחזור בה מהפוסט ותמחק אותו מהדף, אחרת גם אנחנו נדע לנקוט בצעדים ולהבין שהאגודה לא מייצגת אותנו יותר".