מסיבת סיום בדרייב אין
מסיבת סיום בדרייב איןצילום: אולפני רחובות

בסיום מסע של שש שנים בישיבת בנ"ע הדרום, נערכה אמש (שני) מסיבת סיום לפני יציאת התלמידים לדרך חדשה בישיבות הגבוהות, בישיבות ההסדר ובמכינות.

מתוך רצון להפוך נקודת עצירה זו למשמעותית החליטה הישיבה שהאירוע יערך באופן שונה, כך שכל משפחה גרעינית תשב ברכבה, והארוע יתנהל תוך שימוש בהגברה ובמסכי ענק כך שכולם ביחד- אך כל אחד שומר על כל הנחיות הזהירות.

האירוע התקיים בחניית אתר הפרדסנות ברחובות. בכניסה לחניה כל משפחה קיבלה מארז משפחתי של שתיה וכיבוד מפנק לרכב, וצלם המגנטים הסתובב בין המכוניות וצילם את המשפחות ברכבים למזכרת.

בהמשך למסורת של הישיבה, האירוע נפתח בסיום מסכת, ברכת ראש העיר רחובות רחמים מלול, ברכת רשת בנ"ע על ידי מנהל המרחב הרב פלטי גרנות והנהלת הישיבה - ראש הישיבה, הרב דוד טברסקי, המנהל יעקב ארביב והיועץ יוסי שמש.

בצד החוויתי של הערב נערך משחק קהוט בהשתתפות ההורים והתלמידים לסיכום התקופה, וסרטונים בעריכת התלמידים.

בסוף הארוע כל תלמיד נקרא לבמה לצילום עם הצוות וקבלת תעודת סיום ושי, ההורים הונחו להישאר ברכבים והצילום נעשה ע"י צלם.

ראש העיר רחמים מלול בירך את הבוגרים בסרטון שצולם מראש: ״גדלתם במסגרת מפוארת, בית חם ואוהב. הצוות כאן תמיד יהיה לכם אוזן קשבת וכתף תומכת. אני מאחל לכם דרך צלחה והחלטות נכונות״.

ראש הישיבה הרב דוד טברסקי הודה להורים על ״הבנים האהובים שהפקידו בידי הישיבה, מתוך אמון בדרך החינוך שלהמקום. אין זה מקרי שבשלב שאנו נמצאים בחניה במסע, לפני המעבר של הבנים לשלב הבא - אנו עורכים את מסיבת הסיום דווקא בחניה.

''עם ישראל זקוק לכל אחד מהבנים בעשיה, בהובלה ובהנהגה, ואני מאמין בכל אחד ואחד מהם לאחר המסע המשמעותי שעברו בישיבה שימלאו את השליחות הגדולה".

הרב טברסקי ביקש להודות לחבר המועצה אמיתי כהן, על תמיכתו, והליווי שהעניק לישיבה להצלחת האירוע הייחודי.