משטרת ניו יורק
משטרת ניו יורקצילום: רויטרס

ערוץ יוטיוב Liberal Hivemind מנוהל בידי פעיל דמוקרטי לשעבר שחצה את הקווים וכיום מותח ביקורת על הגישה הצבועה של השמאל בארה"ב ומזהיר מפני המהפך האידיאולוגי הקיצוני המנחה כיום את המפלגה הדמוקרטית.

מדי יום מפרסם הערוץ מספר סרטוני וידאו בהם מנתח המנחה את האירועים הפוליטיים האחרונים ומציג את מסקנותיו.

באחד הסרטונים האחרונים התמקד הדובר בהודעת התמיכה בנשיא דונלד טראמפ שפרסמה ההתאחדות הלאומית של איגודי המשטרה בעקבות האכזבה ממדיניות המושלים וראשי הערים הדמוקרטים והנהגת המפלגה הדמוקרטית.

הוא מציין, כי קציני המשטרה בארה"ב הפכו לשעיר לעזאזל ע"י הדמוקרטים, אשר תומכים בקיצוץ התקציב של המשטרה. בניו יורק, למשל, קיצץ ראש העיר הדמוקרטי את תקציב המשטרה במיליארד דולר, תקציב המשטרה קוצץ משמעותית גם בלוס אנג'לס ובמיניאפוליס החליטה העירייה על ביטול המשטרה.

בפרק זה הובאו מספר סרטוני ווידאו להמחשת טיעונים אלה, ובהם אמירה של התובע הכללי של מיניסוטה, קית אליסון, לפיה אם אישה הותקפה מינית סביר להניח שהיא תרצה לדבר עם עובדת סוציאלית ולא עם קצין משטרה.

בנוסף, צוין כי המנהיגים הליברליים מגבילים את פעילות המשטרה ונותנים גיבוי פוליטי למפרי הסדר האלימים של אנטיפה התוקפים בתי עסק, משרדי ממשלתיים ואנשים, ובאותה נשימה הם מאשימים את טראמפ בהפיכת ארה"ב למדינת משטרה ואפילו בהפעלת גסטפו.

בסיכום דבריו הוא אמר, כי לאור זאת אין להתפלא שאיגודי המשטרה בארה"ב החליטו לתמוך באופן מוצהר בטראמפ.