גל גדות
גל גדותצילום: רויטרס

הפרזנטורית גל גדות פרסמה התנצלות באינסטגרם בעקבות הקמפיין החדש של חברת HOT.

בקמפיין מציינת גדות את הקשיים בלהתארח בימים אלה במסעדה. בקטע בו מוצגים גדות ובן זוגה במסעדה, המלצרית קוטעת אותם, מתעטשת, והשניים מחליטים לחזור הביתה.

בעמוד הפייסבוק של עמותת "מסעדנים מחזקים ביחד" פורסמה פנייה אישית לגדות בה נכתב: "רצינו להגיד לך שנפגענו ממך... ‏איך זרמת על פרסומת בתקופת הקורונה שמראה שמסעדות לא בטוחות לבילוי. תעשיית המסעדנות בישראל נלחמת על חייה בימים אלו ופרסומת כזו כמו שלך לא עוזרת לנו במלחמה היומית שלנו על קיומנו".

בסטורי באינסטגרם כתבה גדות, "אלמה ואני עשינו דייט היום, במסעדה. והיה טעים. והיה בטוח מאוד. והיה נעים. המסעדה דאגה שכל לקוחותיה ועובדיה (כמובן) ישמרו על כל הכללים. ריחוק חברתי, היגיינה וכל ההנחיות המתבקשות".

"זוהי תקופה קשה לכל המסעדנים ולרגע אחד לא התכוונתי לגרום להם נזק על הנזק שאיתו הם מתמודדים גם ככה. נכון שהיום מורכב יותר לצאת מהבית אבל אם רק נשמור על הכללים נוכל לפחות לנסות לחיות לצד הקורונה מבלי לסכן אף אחד ולתמוך בכלכלה ובכל העצמאיים שמתמודדים מול צונאמי כלכלי ענק. חייםלצדהקורונה".

הבוקר פורסם בעיתון "גלובס" כי בעקבות הביקורת, חברת HOT עומדת לשנות את הפרסומת ולהסיר ממנה את הקטע הפוגע.

מחברת הוט נמסר בתגובה: "כוונתנו היייתה להציג סיטואציה באופן הומוריסטי על המצב, וכמובן לא לפגוע באיש. אנחנו מבינים את עמדת המסעדנים ונעשה את ההתאמות הנדרשות. מאחלים לכולנו בריאות וחזרה מהירה לשגרה".