משפצים
משפציםצילום: OU ישראל

חניכי מרכז הנוער 'דאורייתא' באריאל, המשתייך לארגון OU ישראל, ערכו בימים האחרונים שיפוץ מסיבי למבנה של הסניף כשהם מצבעים את העבודה כולה ביחד עם הצוות החינוכי.

במסגרת השיפוץ עבר הסניף סיוד וצביעה מחודשת, וכעת הם עובדים על תיקונים נוספים וכן על שיפור המראה החיצוני של המתחם.

היוזמה החלה כאשר אחת המדריכות בסניף, רבקה ריקלין-חזן שנשואה בעצמה לבוגר סניף דאורייתא באריאל, חשבה כי מצבו של הסניף לא ראוי ויש צורך לטפל בו. לפני מספר שבועות העלתה ריקלין-חזן את הנושא בישיבת סניף שנערכה בהשתתפות סמנכ"ל OU ישראל, חיים פלזנר, ששמע את הדברים ונתן את אישורו למהלך.

בעקבות האישור למהלך שיתפה ריקלין-חזן את בעלה שעוסק בתחום וכאמור מכיר היטב את הסניף בתור בוגר שלו. ביום למחרת קבעו השניים יום זוגי שנפתח בביקור בסניף וביחד הם עברו על כל הדברים שצריכים שיפוץ והכינו תוכנית עבודה מפורטת של מה שצריך לעשות, לוח זמנים וצורת עבודה.

"הרבה שנים לא נגעו במועדון מבחינת ציוד ושיפוץ", מספרת ריקלין-חזן, המשמשת מדריכה של שכבת י' בנות בסניף. "המטרה שלנו במרכזי הנוער היא שהחניכים והחניכות ירגישו בסניף כמו שהם מרגישים בבית, שהוא יהיה הבית השני שלהם. מכיוון שזאת לא הייתה ההרגשה אלא המועדון היה מוזנח, לא נראה טוב, ולא היה נעים לחיות בו, הבנתי שצריכים לשפץ אותו ואני שמחה שבהנהלה הסכימו איתי", מוסיפה רבקה.

רכז הסניף ידן כהן אומר: "רבקה נכנסה עם כל האנרגיה שלה למועדון, סחפה אחריה את כל החניכים, הצוות של הסניף ואת הנהלת ה-OU ופשוט גייסה את כולם למבצע שלא היה כמותו. בזכותה, ובזכות בעלה שגדל אצלנו בסניף ותרם רבות כמי שזה תחום העיסוק שלו, הסניף כעת נראה הרבה יותר טוב והאווירה בו הרבה יותר נעימה וזאת רק ההתחלה בדרך להפוך את הסניף למקום טוב, חמים וביתי עוד יותר".

סמנכ"ל OU ישראל חיים פלזנר מסר: "מחמם את הלב לראות את הנוער ואת הצוותים בעבודה המאומצת לשדרוג פני מרכז הנוער של הOU- באריאל. אנו תמיד שמחים ומחבקים כל יוזמה שמגיעה מהשטח, במיוחד בימים מורכבים אלה, כשהקורונה סוגרת מסביב את האפשרויות של בני הנוער בתחום מציאת עבודה ותרבות הפנאי".