בנט: צריך להסתער על המגיפה, מבזבזים זמן

יו"ר מפלגת ימינה, שר הביטחון לשעבר נפתלי בנט, אמר היום (ראשון) לערוץ 7 כי יש להסתער על מיגור המגיפה ושיפור המצב הכלכלי אך "ראשי הממשלה מתעסקים בלריב אחד עם השני".

לדברי ח"כ בנט הדבר החשוב ביותר כרגע הוא לעזור לישראלים שנפגעו כלכלית. "יש בערך מיליון ישראלים שהם פצועים בצידי הדרך", אמר. "פצועים כלכלית במצב קשה מאוד, המון אי ודאות. הם מרגישים שאין מי שנוהג באוטו, אין מי שמנהיג את המדינה".

הוא הוסיף, "הדבר הדחוף ביותר זה לעזור להם ובמקביל למגר את הקורונה. אפשר לעשות את זה בלוח זמנים קצר של שלושה שבועות, להקים את מערך כיבוי הקורונה כפי שפרסמתי בתכנית כבר במרץ. צריך מיד להסתער ולעשות את זה, אנחנו בזבזנו יותר מידי זמן".

ח"כ בנט תקף את ראש הממשלה בנימין נתניהו ואת שר הביטחון בני גנץ. "ראשי הממשלה מתעסקים בלריב אחד עם השני והם שמו פוליטיקה לפני מדינת ישראל", אמר. "זה חמור מאוד, אבל כרגע אנחנו צריכים לתקן את זה. למגר את הקורונה, ולהתחיל לשפר את הכלכלה. אין זמן, זה בהול".

על בחירת הפרויקטור לקורונה אמר: "אני מברך על הבחירה של פרופ' רוני גמזו. אנחנו צריכים לראות שהממשלה תתן לו את הכח ואת הגיבוי כדי לפעול".