טופז לוק
טופז לוקצילום: יונתן זינדל, פלאש 90

פעילי שמאל תקפו ברשתות החברתיות את יועץ ראש הממשלה טופז לוק, וגיחכו על המראה שלו לאחר ראיון טלוויזיוני שהעניק לחדשות 12.

''אז זה טופז לוק, החבר של יאיר נתניהו. המפלצת הדוחה מהטוויטר הוא אדם חסר כריזמה, מגמגם, לא מחובר למציאות ומאוד לא חריף. סתם ביריון מקלדת די עלוב. ממש כמו יאיר", השתלח אחד הגולשים.

רבים מיהרו לגנות את המתקפה ושיבחו את חריצותו של לוק. שלמה פילבר ענה: ''ללא קשר לשפה המטונפת שלך, וללא קשר לכך שטופז עובד נתניהו. תחשוב רק שהצעיר 'חסר הכריזמה' וה'לא מחובר' הזה, עשה בית ספר לכל מומחי הניו מדיה בישראל.

''בתוך חמש שנים הקים מערך פרסום ברשתות שהשאיר אבק לכל הפרסומאים, אסטרטגים, ומומחים בינלאומיים מטעם עצמם. אז בוא!", הוסיף מנכ''ל משרד התקשורת לשעבר.

ליאת אלון הגיבה: ''מצטערת להרוס את החגיגה אבל כל מי שיורד על התמונה שמסתובבת פה של טופז לוק והשיער שלו, במה אתם שונים מיאיר נתניהו שקרא לגיא פלג דמבו ויצאתם עליו בכמויות?? אל תהיו צבועים, לרדת על מראה חיצוני של אדם זה שפל, נקודה''.

''טופז לוק הוא בן אדם סופר מוכשר, מנהל את הניו מדיה של ראש הממשלה נתניהו ביד רמה, יש לו חלק גדול מאוד בניצחונות במערכות הבחירות", כתב ניסים שרי. ''לכל המטנפים מהשמאל, אומר זאת כך: אתם מפסידים בקלפי פעם אחר פעם גם בין היתר כי אין לכם ולא יהיה לכם את טופז לוק''.