נתניהו: ישראל לא צריכה בחירותערוץ כנסת

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס בצהריים (שני) בפתח ישיבת סיעת הליכוד למחלוקת בסוגיית התקציב עם כחול לבן.

"בזמן הזה, נוכח האתגרים הגדולים שלפנינו, אין שום סיבה ללכת לבחירות", הצהיר נתניהו בפתח דבריו.

"ישראל לא צריכה בחירות היא צריכה תקציב. אם נעביר תקציב עכשיו נוכל לפתוח את שנת הלימודים כסדרה, להזרים עוד כסף לבעלי עסקים", הוסיף ראש הממשלה.

בהמשך התייחס ראש הממשלה להתרופפות במשמעת הקואליציונית לנוכח אירועי השבועיים האחרונים בוועדת הקורונה והבהיר כי הוא מעניק גיבוי מלא ליו"ר הקואליציה ח"כ מיקי זוהר.

"אנחנו זקוקים גם למשמעת קואליציונית. אי אפשר ששרים וחברי כנסת יעשו דין לעצמם. מיקי, אני מגבה כל צעד שתחליט עליו", אמר נתניהו.

יו"ר הסיעה והקואליציה, ח"כ מיקי זוהר, אמר לח"כים, "בשבועיים האחרונים לא תפקדנו כראוי בהצבעות בכנסת. צריך להתחיל לתפקד כסיעה מגובשת כמו שצריך".

בחלק הסגור של הישיבה נזף נתניהו בחברי הכנסת ואמר, ״אני פה עשרות שנים, רק פעם אחת הצבעתי נגד עמדת הממשלה. הרבה פעמים הצבעתי נגד דברים שהאמנתי בהם. בפעם אחת שהצבעתי נגד הממשלה אמרתי לחברי הליכוד: אתם רשאים לסלק אותי מהתנועה כי עשיתי דבר מצפוני שאני יכול לעשות פעם בעשרות שנים".

"תבינו, אי אפשר לנהל את הדברים ככה. אנחנו בתוך קרב קשה מאוד. הקלות הבלתי נסבלת שחברי כנסת מפרים החלטות קואליציה - אי אפשר לעבוד ככה. אם אין משילות המדינה חשופה לגמרי. אני מבקש מכולם ליישר קו מיידית", הוסיף.