סרטוני וידאו שהעלו לקוחות שביקרו בסניף "וולמארט" במינסוטה בשבת האחרונה הציגו בני זוג צועדים בחנות כשהם עוטים מסיכות פנים ועליהן צלב קרס.

אחד המבקרים בחנות נשמע מתעמת עם בני הזוג ואומר להם "אתם לא יכולים להיות אמריקאים ולחבוש מסיכה כזו. אתם פשוט לא יכולים. היתה לנו מלחמה על כך", אומר אחד המבקרים לבני הזוג בחנות.

רפאלה מולר, שצילמה את אחד הסרטונים, אמרה כי היא היתה "בהלם מוחלט" כאשר ראתה את המסיכות עם צלבי הקרס. "צלב הקרס הוא הגורם לטראומה עבור כל כך הרבה אנשים. ישנן הוכחות כי טראומה עוברת בדנא, אז אני יודעת שאני סוחבת איתי את מה שסבתי עברה. אני לא איבדתי אף אחד בשואה, אבל אני יודעת שכל כך הרבה אנשים כן איבדו את יקיריהם. אז רק המחשבה שהם יצטרכו לראות דבר כזה, זה שובר את הלב", אמרה מולר.

האישה שחבשה את מסיכת הפנים עם צלב הקרס ענתה לאחד המבקרים שהתעמת איתה כי "אם תצביע לביידן, אתה תגור בגרמניה הנאצית. ככה זה יהיה".

המבקרים בחנות הזעיקו את המשטרה, אך השוטרים שהגיעו למקום החליטו שלא לעצור את בני הזוג אלא הוציאו להם צו הרחקה מחנויות וולמארט. גם מנהלי רשת וומלארט הודיעו כי לא יאפשרו לבני הזוג להיכנס לחנויות הרשת יותר.

"לא נסבול שום סוג של אפליה או הטרדה בשום היבט של העסק שלנו. הנהלת החנות הציעה לבני הזוג מסכות פנים חד פעמיות כחלופה, אך הם סירבו. הזוג הפכו לתקיף ואגרסיבי והם התבקשו לעזוב את החנות על ידי הנהלת החנות", הודיעה וולמארט.