TOV
TOVצילום: TOV.TV

שירות חדש, TOV, עושה סוף לתכנים אסורים, אלימות, החפצת נשים. השירות שכולל סדרות וסרטים נקיים מציע תוכן וידאו מצונזר לכל הורה ואדם שרוצים להימנע מסצינות מיניות, אלימות והחפצה.

התוכן ניתן לסינון בכמה רמות, באופן שמתאים את עצמו להעדפות הצופה - הלכתיות, ערכיות או מוסריות. כחלק מרמות הסינון יכולים הצופים לקבוע במהלך הצפייה, מה לראות ומה לא, באמצעות פופ-אפ, התראה מה עשוי לקרות בשניות הבאות ולהכריע לעצמם.

השירות המהפכני אינו רק בשורה טובה, אלא פלטפורמה שמאפשרת ביטחון ובטיחות תכנים בכל בית: מאחורי שירות הסטרימינג החדש קבוצת אנשי עסקים, בראשות איש הנדל"ן ישראל זעירא, שעומד מאחורי יוזמות חינוכיות וערכיות רבות. עד כה הושקעו במיזם כארבעה מיליון שקל ובהמשך צפויה השקעה נוספת.

במקביל, מתקיימים מגעים עם גופי תקשורת נוספים לכניסה לשותפות במיזם. "הגעתי לפתרון הזה דרך צורך אמיתי בביתי: ילדי המתבגרים ביקשו לצרוך תכני אקשן וקומדיה, אבל לצערנו הגדול – בעידן הנוכחי, קשה עד כמעט בלתי אפשרי להשיג תוכן ראוי באופן חוקי. זה האתגר בדור הזה, ואני שמח שהצוות שלנו מצא את הפתרון הטוב לכל בית".

שירות TOV כשמו כן הוא, לא מעלים נשים מהמסך, אך בהחלט שומר על כבודן. התוכן מוגש ללקוחות על בסיס ערוץ בטכנולוגיית Ott, על בסיס הרשת, ביצוע המנוי מתנהל בממשק קל וידידותי וההרשמה הראשונית נמשכת פחות מדקה. סינון התוכן מעוגנת בחוזים מול המפיצים, שמאפשרים הסרת קטעים של עד 4 דקות (במצטבר) מכל כותר.

קהל היעד מגוון מאוד: קהל היעד העיקרי הינו ציבור החשוף לרשת באופן קבוע, אך כזה שמקפיד להכניס לביתו תכנים איכותיים. ניתן למצוא אותו בכל המגזרים בישראל, החל ממגזר חרדי מודרני ועד המגזר המסורתי והחילוני - שגם בו אנו יודעים שקיים רצון לתכנים איכותיים, נקיים, בניגוד למה שקיים ברשת בחופשיות יחסית: אלימות קשה, שפה מלוכלכת, החפצת נשים ועוד...

TOV מיועד לא רק לאוכלוסייה מסוימת, אנחנו בטוב, מאמינים שבכל מקום בארץ ובעולם, בקרב קהלים שונים קיימים אנשים ומשפחות שמעוניינות בתוכן איכותי ונקי. "כרגע היקף התוכן באתר מספיק לצפייה איכותית של שלושת פילוחי הגילאים אליהם פונה הערוץ: מבוגרים, נוער וילדים", אומר מנהל התוכן של הערוץ, טל ברקאי.

"מדובר על מאות שעות צפייה שכרגע הימצאות באתר, יחד עם זאת בתור ערוץ תוכן אנו עובדים כל הזמן על יצירת תכנים חדשים ואיכותיים כדי לוודא שהיצע התכנים בערוץ יהיה מספיק גדול ומגוון". ברקאי, בעל ניסיון רב בתוכן, בילה את השנה האחרונה (עד לפרוץ הנגיף...) בירידי ופסטיבלי מדיה בעולם, צפה במאות סדרות ואלפי שעות תוכן, נפגש עם נציגי טובי החברות בעולם ויצר רשימה עצומה של תכנים ראויים ו"שווים" ובחר מאות כותרים שמהם כמעט ואין צורך לסנן דבר.

גדעון אברהם, מנכ"ל TOV מגלה כי המיזם במו"מ עם גופי המדיה הגדולים בישראל. "מתקיימים שיתופי פעולה נרחבים עם גופים המעוניינים לספק לקהל הלקוחות שלהם פתרונות צפייה איכותיים. עצם הרעיון של ערוץ סטרימינג איכותי יחד עם הבטחון שהתכנים באמת נקיים ואיכותיים, יצרו עניין רב סביב המיזם בקרב גופים עסקיים וציבוריים".

בינתיים, כבר נחתמו הסכמי תוכן עם מפיצים: מישראל יש חברה אחת - טרנספקס / מרק רוזנבאום, מאנגליה - האט טריק Hat Trick (BBC וצ'אנל 4), ומארצות הברית Daro , Nfi new film international חברות אלו נענו לאתגר של TOV, וסיפקו מגוון תכנים רחב אותם נערוך, נתאים ונספק לקהל היעד הרלוונטי.

כחלק משיתופי הפעולה של תוכן, נחתם הסכם עם חבורת אנדרדוס הפופולארית. החבורה תתור לארכה ורחבה של הארץ, תקיים אירועי אודישן מצולמים ותכתיר את הדבר ה TOV הבא . מדובר בסדרת מקור ראשונה של TOVשתטריף את המגזר, בת שניים עשר פרקים שמצולמת בימים אלה, וצפויה לעלות לערוץ בשבועות הקרובים. כבר עתה התקבלו מאות קטעי אודישן מצולמים ומצחיקים.

אז איך זה עובד?

הבקרה על התכנים נעשית בשלוש רמות: ראשית, החברה מעסיקה עורכי ועורכות תוכן, המכירים את המורכבות הגדולה של תכנים פוגעניים המסתובבים ברשת. עורכי התוכן עוברים מראש על כל תוכן ותוכן שנרכש, ובודקים שמדובר בתוכן איכותי ורלוונטי.

שנית, בתכנים הטובים שבכל זאת מופיעים בהם קטעים בעייתיים, בוצעה עריכה מינורית וקלה. חשוב להדגיש כי בכל תהליך העריכה נשמר התנאי הבסיסי של אי פגיעה בעלילה. ואחרונה: החברה בנתה גם מערכת ייחודית לערוץ TOV בה המשתמש יכול לקבוע באופן אישי את רמת הסינון בה הוא מעוניין: האם לראות קטעים מסוימים או להימנע מצפייה בהם, מערכת זו בעצם מעבירה את השליטה בצפייה אל המשתמש עצמו, דבר שעד היום לא היה קיים.

עלויות:

העלות לצרכן אטרקטיבית מאוד: צוות השיווק ביצע מחקרים, ופילח את קהל היעד ובדק כמה מוכנה המשפחה הממוצעת מקהל היעד לשלם על תוכן איכותי ונקי לכל המשפחה. בשלב ראשון שבוע היכרות יהיה ללא תשלום ובהמשך, 29 שקלים לחודש.

מנהל השיווק של TOV, נתנאל ארנברג שמופקד בין השאר על איתור צינורות ההפצה הנכונים הפונים לקהלי היעד, מדגיש את יתרונות המוצר התרבותי החדש: "הצורך בתכני וידאו הכוללים סרטים וסדרות כלליים אך נקיים, בולט מאוד, מגזרים שלמים צמאים לתוכן איכותי אך מנועים כיום מלצרוך אותו, בשל בעיות ערכיות. בדיוק במקום הזה אנחנו נכנסים ומספקים פתרון טוב לקהלי יעד גדולים".

להרשמה לחצו כאן