חיסון כלכלי לקורונה
חיסון כלכלי לקורונהiStock

תקופת משבר הקורונה גרמה לנו להכיר יותר את עצמנו ואת משפחתנו, להתכנס פנימה ולהאמין חזק יותר בבורא עולם.

זה הזמן גם לעשות השתדלות קטנה להבין את הצדדים הכלכליים העלומים הסובבים את חיינו.

ביומיום השוטף, לא לכולנו יש ראש למספרים, חוזים, גרפים מורכבים וטפסים מחברת הביטוח. אנחנו בוחרים לא פעם לחתום על מסמכי פנסיה וביטוח בלי ממש להבין אותם. לחסוך כסף מתחת לבלטות העובר ושב בלי להיכנס להשקעות משתלמות בהן אנו רואים רק את הסיכון ולא את הרווח ובעיקר - נוטים להתמקד בתחומי העיסוק שאנו טובים בהם.

כך אנחנו מוצאים את עצמנו עובדים קשה, מרוויחים את המשכורת שלנו וממשיכים הלאה עד העשירי של החודש הבא. רובנו מקווים לא להיכנס למינוס, חלקנו אולי מצליחים לחסוך כמה שקלים בפק"מ המסורתי. אבל רובנו בעיקר 'זורמים'. לא ממש מודעים לאפשרויות ההשקעה שלנו, מה מכסים הביטוחים שאנו רוכשים במצטבר בעשרות אלפי שקלים והאם המשכנתא שלקחנו באמת משתלמת לנו.

ההזדמנות הכלכלית של משבר הקורונה

"תקופת הקורונה הביאה את כולנו למצב כלכלי נדיר; הוצאת מאות אלפי עובדים לחופשה ללא תשלום, פיטורין ואף קריסת עסקים שהצליחו להתקיים יפה בטרום הקורונה", אומר דביר דמרי – מנכ"ל קרתא השקעות. "אנחנו עדיין בתקופת ה'לא נודע', ואנחנו מוצפים בשאלות מכל התחומים הפיננסים. החלטנו לאגד את מיטב המרצים בתחומים השונים, לצלם עם כל אחד הרצאה בנושאים הנבחרים, ולחלק את הקורס הזה לציבור, ללא תשלום".

הקורס החדש, שנקרא "חיסון כלכלי לקורונה", כולל הרצאות דיגיטליות מאת מומחים כלכליים שיעשו לכם לראשונה סדר בראש בנושאים שנראים 'מסובכים', אך אין מנוס מלהבין בהם כדי לצעוד לעתיד כלכלי טוב יותר.

הקורס מקיף מגוון נושאים הנוגעים לכל אחד ואחת מאיתנו: פנסיות, ביטוחים, משכנתאות והשקעות פסיביות לבעלי הון עצמי נמוך. הזדמנות נדירה ללמוד מעין 'מבוא לכלכלה פרקטית' - בלי לצאת מהבית, ממגוון מומחים בתחומים הנוגעים לחיים עצמם ובשפה ברורה לכל נפש. תביאו אתכם שק ריק של סקרנות, והמומחים של 'קרתא השקעות' ימלאו לכם אותו בכל טוב כלכלי.

לקבלת גישה לקורס המלא (ללא עלות) – לחצו כאן.