"הדגלים השחורים" מוחים בתל אביבדוברות המשטרה

מאות מפגיני שמאל, המזוהים עם תנועת "הדגלים השחורים", צעדו אמש (שלישי) ברח' יגאל אלון בתל אביב ומשם ירדו לנתיבי איילון צפון וצעדו על הכביש.

לאחר זמן מה פינתה המשטרה את המפגינים מהכביש, וכל נתיבי הנסיעה נפתחו לתנועה. בהמשך נחסם הכביש פעם נוספת ושוב נפתח לתנועה.

המפגינים הגיעו לתל אביב על מנת לקיים מחאה מול ביתו של השר לביטחון הפנים, אמיר אוחנה, שלטענתם מתפקד כ"שר לביטחון נתניהו".

מפגיני השמאל צועדים לבית השר אוחנה

בתנועת "הדגלים השחורים" שארגנה את המחאה טוענים כי מספר מפגינים שהשתתפו במחאה הותקפו באלימות בידי פעילי ארגון "לה פמילה".

"המתקפה הנפשעת של ארגון לה פמיליה לבית נתניהו, היא המשך ישיר של ההסתה של נתניהו. מדינת ישראל מונהגת על ידי נאשם בפלילים שלא יהסס להסית לרציחתם של מי שדורשים מנהיגות נקיית כפיים, שמחברת בין חלקי העם. לא נספיק להפגין עד שהנאשם יתפטר", נמסר מהתנועה.

מהמשטרה נמסר מנגד כי "במהלך הפרות סדר שמתרחשות כעת בתל אביב ארעה קטטה בין מספר מעורבים ברחוב ליאונרדו דה וינצ'י. כוחות משטרה שהיו במקום עצרו לחקירה חשוד בהשלכת אבן".

עוד נמסר כי בסך הכל נעצרו ארבעה חשודים בהפרת הסדר הציבורי ותקיפה. הם יילקחו לחקירה בתחנת המשטרה.

אנשי מחאת "הדגלים השחורים" אמרו כי חמישה מהמשתתפים בהפגנה בתל אביב נאלצו לקבל טיפול רפואי בבית החולים איכילוב בעיר, לאחר שהוכו על ידי תומכי נתניהו. עוד נמסר כי שניים מהמפגינים נדקרו בעורף.