השר לשעבר אורי אריאל: לחזק את העלייה להר הבית

השר לשעבר אורי אריאל מצטרף למטה ארגוני הר הבית והמקדש ובשיחה עם ערוץ 7 הוא מסביר את חשיבותו של הארגון וחשיבות ההצטרפות אליו.

"המטה הוא ארגון חשוב לתודעה הציבורית הרחבה ביהדות הארץ והעולם. אנחנו צריכים להפנים ולעשות כל מה שאפשר כדי לדעת שזו אחריותינו לבנות את בית המקדש", אומר אריאל ומזכיר את קביעת חז"ל לפיה בכל דור שבו בית המקדש לא נבנה כאילו חרב בו.

"הארגון פועל רבות ועושה ימים ולילות להבאת התודעה הציבורית למקום הנכון, זכותינו על הארץ ובליבה הר הבית ובית המקדש. החלטתי להצטרף לארגון ולעשות ככל שאוכל כדי לקדם את המשימה החשובה הזו ואני פונה לכל אחד להצטרף בדרכו ולעשות ככל שהוא יכול למען הרבות את התודעה בציבור הישראלי בארץ, הן בסיבוב שערים, הן בעליה להר הבית, הן בלימוד כל אחד במקומו ובביתו, חוגים חוגים, ומכאן ומכאן נגיע למציאות שבה עם ישראל כוסף להר הבית ובית המקדש. בכך נזכה, הלוואי עוד השנה, לראות בבניין בית תפארתנו, בניין אריאל הדביר שעומד בהר הבית".

על משמעות העובדה שהוא עצמו כשר היה היחיד מקרב שרי הממשלה שעלה להר הבית. "זה אומר שיש לנו עוד הרבה עבודה. זה לא רק עניין לשרים. חשוב שאנשי ציבור יתנו את הדוגמא האישית שלהם, אבל כל אחד מאיתנו יכול לעזור, בעליה עצמה, בתרומה כספית, בלימוד וכן הלאה. אם כל אחד יעשה עוד צעד אחד קדימה מהמקום שבו הוא נמצא היום בעזרת ה' הצלחנו וביחד ננצח".

בדבריו מוצא השר לשעבר אריאל לנכון להודות לשר לביטחון פנים לשעבר גלעד ארדן ש"יחד עם מפקד מחוז ירושלים יורם הלוי ואחרים לקח את האחריות ואמר שאנחנו יודעים לדאוג לשקט בהר הבית. זה לא נכון שעליית יהודים היא פרובוקציה. זו זכות מוקנית וזה שהבג"ץ עוד לא הבין את זה זו בעיה שלו. השיבה שופטינו כבראשונה ויועצינו כבתחילה".

"הנכונות של השר לקבל אחריות ולהוביל את זה קדימה, ואני בטוח שגם השר הנוכחי יוכל לפעול בתחום הזה, הביאו אותנו למקום עוד יותר טוב", אומר אריאל ומספר על עלייתו האחרונה להר הבית, זמן קצר לפני שיחתו איתנו. "עליתי היום להר הבית. שקט לגמרי. אין התנכלויות. נגמרו הימים האלה שעדיף לא לזכור אותנו. אנחנו עם הפנים קדימה ומתפללים שנראה בבניינו במהרה בימינו".

על פעילותו של מטה ארגוני המקדש שיוצא במבצע גיוס משאבים להמשך מינוף התודעה היהודית סביב ההר, אומר אריאל כי זו פעילות שהיא יותר ממבורכת, "זו פעילות חשובה והכרחית. היא תנאי להמשך קיומינו כעם שדורש את המגיע לו, את מה שהבטיח הקב"ה. תשובה תפילה וצדקה מעבירים את רוע הגזירה וכל אחד יכול לתת צדקה לפי יכולתו. אתם מוזמנים כמו רבים אחרים לעזור גם אם מדובר במשהו קטן וסמלי זו עזרה שהא גם הזדהות ואיתה אנחנו מתקדמים".

בואו להיות שותפים בהמשך הפעילות של מטה ארגוני המקדש! >