הבדיקות זה בלוף? קורונה
הבדיקות זה בלוף? קורונהצילום: איסטוק

בכירה באגף החירום של משרד החינוך, אשר הציגה את עצמה כמנהלת האגף, טענה בפני אב שהתקשר לאגף החירום כי הקורונה היא "בלוף", כך מדווח הבוקר (שני) העיתון "ישראל היום".

נ', אב לילדה שחלתה בקורונה, לא האמין למשמע אוזניו. במקום לתת לו הוראות רלוונטיות הפצירה בו העובדת הבכירה לפנות לקו טלפוני בשם "קו אחרית הימים", שם לדבריה יש מידע על תרופה לקורונה.

בשיחה איתו אמרה לו, "זה נקרא קו אחרית הימים, ואתם תתחילו להבין לאט־לאט. כאזרח לאזרח, זה לא קשור למשרד החינוך, פשוט כי אכפת לי. יש תרופה לקורונה שלא מפרסמים אותה ולא תשמעו את זה. זה רק בקו הזה. יש לבונה (שרף האילן), מוכרים את זה בחנויות טבע".

"יש דוקטור ששנים על גבי שנים חוקרת את הנושא הזה של השפעת, והיא גילתה את הנושא של הלבונה. עשו מחקרים על זה לאחרונה וזה הוכח מדעית שזה מחסל את הנגיף הזה של הקורונה. מוכרים את זה בחנויות טבע - גרגירי לבונה", הוסיפה העובדת הבכירה.

במהלך השיחה היא אף ממליצה על תרופות סבתא ואומרת לו, "בקו הזה שנתתי (אחרית הימים) יש שלוחה שכל כולה על הנושא של הקורונה על התרופות, יש תרופות סבתא שאנשים פשוט יצאו מזה תוך 24 שעות, כמו שום".

בהמשך השיחה תקפה אותה בכירה את בדיקות הקורונה וטענה, "אם אתה בלחץ מזה שאמרו לך שיש לה קורונה, תדע שאמרו להיזהר מאש מכל הבדיקות האלה, ידוע על הרבה שקרים בנושא הזה. זה שקר אחד גדול כל הבדיקות, אי אפשר להסתמך על זה. אם תאזינו לשיחות (של קו אחרית הימים) תראו שיש שלוחה שבה מאזינים מספרים את כל הבלוף הזה. כל מיני דברים ששומעים. אלפים יודעים את האמת, מה שהולך לקרות. אנחנו בתהליך של גאולת עם ישראל - לא הרבה יודעים את זה".

ממשרד החינוך נמסר בתגובה: "אנו מדגישים כי הדברים סותרים באופן גמור את מדיניות והנחיות המשרד, ואנו דוחים אותם על הסף. האירוע ייבדק באופן יסודי ונפעל כדי למנוע הישנותו בעתיד".