אוריאל בוסו עם יוסי דגן
אוריאל בוסו עם יוסי דגןצילום: רועי חדי

חבר הכנסת אוריאל בוסו התארח בשומרון וסייר בשטח יחד עם ראש המועצה יוסי דגן.

במהלך הסיור התרשם בוסו מהפיתוח בשומרון וציין כי הפוטנציאל לפיתוח האזור גדול מאוד. "אנחנו מכירים את ראש המועצה כבר שנים ארוכות, איש שמחובר ברמ"ח איבריו להתיישבות. הגעתי לכאן בשליחותו של יושב ראש התנועה ושר הפנים אריה דרעי, שמאז ומתמיד החיבור שלו למתיישבים ולחיזוק הארץ וקדושת הארץ היא לא מהיום".

""אנחנו נשמש עבורכם פה בכנסת בכל דבר ועניין. אנו רואים מקרוב את ההתפתחות המדהימה ואת הפוטנציאל האדיר שיש כאן להגביר את ההתיישבות ואת האחיזה שלנו בארץ ישראל ומאמינים שנראה בהתיישבות פיתוח אמיתי למען קדושת הארץ", הוסיף בוסו.

יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון אמר כי החלת הריבונות על יהודה שומרון ובקעת הירדן צריכים להיות בראש מעינייהם של השרים וחברי הכנסת וכי הוא שמח למצוא בתנועת ש"ס אוזן קשבת.

"החיבור שיש בין ציבור המתיישבים ביהודה ושומרון לציבור החרדי והקשר שיש בין תנועת ש"ס בראשותו של הרב אריה דרעי הוא קשר אסטרטגי ואנחנו רואים עין בעין את הדברים. הביקורים הללו חשובים וכל ביקור כזה מחזק אותנו. המטרה שלנו להביא מיליון איש לשומרון ואנחנו רואים ציבורים שלמים שמגיעים, חרדים דתיים חילוניים כולם", אמר דגן.

"ש"ס היא תנועה שמחזקת את יהודה ושומרון, והביקורים הללו כאן אצלנו הם חשובים מאוד", סיכם דגן.