חיית מחמד חמודה?
חיית מחמד חמודה?צילום: iStock

הרבה ילדים אוהבים לגדל חיות מחמד, אבל יש כאלו שמעדיפים חיות קצת פחות סטנדרטיות. צ'לווה איסמה קאמל היא רק בת 14 אבל כבר הפכה למומחית לגידול נחשי פיתון ענקיים, והיא בכלל חושבת שהם חמודים.

באינדונזיה נחשי פיתון אינם מראה נדיר, גם אם לרוב הוא גורם לאנשים לברוח במהירות האפשרית. נחשי הפיתון אמנם אינם ארסיים אבל הם יכולים להגיע לאורך של 7-10 מטרים ועלולים אף לחנוק בני אדם במקרים מסוימים.

כל הדברים האלו לא מפריעים לצ'לווה מאינדונזיה לגדל שישה נחשי פיתון ענקיים איתה בבית. צ'לווה אוהבת להתכרבל יחד עם הנחשים וללטף אותם, והיא אף מאכילה ומקלחת אותם מדי יום. האהבה הייחודית של צ'לווה לנחשי הפיתון התפרסמה במהירות ברשתות החברתיות עם מאות אלפי צופים מרחבי העולם.

בסרטונים של צ'לווה ניתן לראות שגם שאר בני המשפחה משתתפים בגידול הנחשים, כולל אחיה הקטן ואימה. לדברי צ'לווה, היא מגדלת את הנחשים האלו כבר עשר שנים, מאז שהיא הייתה בת 4, והיא חושבת שהם יותר חמודים מאשר מפחידים.

רוב התגובות ברשת הזהירו את צ'לווה ממקרים קודמים בהם אנשים שגידלו נחשי פיתון לבסוף נפגעו מהם, אבל בינתיים נראה שהיא לא מתכננת להפסיק את התחביב המסוכן. צ'לווה עצמה טוענת שהיא מנסה להיאבק כנגד "סטריאוטיפים שליליים כנגד נחשים" כהגדרתה, ושאין בהם כלל סכנה.

אז בפעם הבאה שאתם מתלוננים על הכלב המפחיד של השכן, תגידו תודה שהוא לא החליט לגדל נחשי פיתון ענקיים בחצר.

רוצים עוד? כתבות חדשות כל יום בנוער ערוץ 7- המקום בשבילכם!