עמוקה
עמוקהיד לאחים

המעמד שיערך על ציונו של התנא יונתן בן עוזיאל בעמוקה הידוע כמקום סגולה לתפילה לזיווגים, יפתח בקריאת מזמורי תהילים ויוקדש כולו לתפילה ולהזכרת שמות מעוכבי השידוך אשר יישלחו מבעוד מועד למוקד יד לאחים.

ביד לאחים מדגישים כי בכל שנה מחדש הם מקבלים עשרות הזמנות לחתונה של רווקים ורווקות שמסרו את שמותיהם לתפילת יד לאחים השנתית על מעוכבי השידוך בעמוקה. "הפונים מדגישים שזכות הצדקה לפדיון שבויים שעליה פסק הרמב"ם שהיא שקולה כנגד כל המצוות, עמדה להם שיתקבלו תפילותיהם". העובדה שהראשל"צ הגאון רבי מרדכי אליהו זצ"ל ציטט את פסק הרמב"ם האמור בקשר לפעילות יד לאחים, וחיבב אותה מאוד, מביאה גם היא ציבור גדול לשלוח את שמותיו לתפילה.

עוד אומרים בארגון כי משנה לשנה הם רואים יותר ויותר נרשמים נוכח תופעת הרווקות המאוחרת שהפכה להיות נפוצה מאוד בשנים האחרונות, כאשר במשפחות רבות ישנם רווקים ורווקות המייחלים ומצפים להקים סוף סוף בית נאמן בישראל.

במוקד ההרשמה לתפילה מבקשים להדגיש כי במידת הצורך, תמשך התפילה בעמוקה על הרווקים והרווקות מידי ערב ראש חודש, חודש חודש עד למציאת הזיווג, וכי מיד עם הפרסום על המעמד הצפוי הוצף המוקד בפניות רבות של אנשים שביקשו להעביר שמות למעמד. מעניין לציין כי חלק מהפניות לא הגיעו מהרווקים עצמם או מהוריהם אלא מקרובים, מכרים וידידים שדואגים להם.

"למרות האתגר שהקורונה מציבה בפנינו, הדאגה והערבות ההדדית לכל יהודי מלווה את פעילות ההכנה למעמד התפילה ומנחה אותנו לקיים אותה גם השנה, כבכל שנה" אומרים בארגון.

העברת השמות למעמד התפילה היא בכפוף לתרומה סמלית לפדיון השבויים שעורך יד לאחים, להצלת נשים יהודיות וילדיהן מכפרים ערביים וכן להצלת נשמות תועות ממלתעות המיסיון הנוצרי. העברת השמות תתאפשר רק עד מחר, יום רביעי ט"ו באב בשעה 16:00 בצהריים. הזדרזו, לא נותר זמן רב להצטרף לתפילה.

להעברת שמות רווקים/ות חייגו עכשיו למוקד יד לאחים 9234* או כנסו לאתר יד לאחים