דודו פז, מנהל ושותף בסטקיית 'אביקו' ברמלה, שוחח עם גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103fm על ביקורו של ראש הממשלה בנימין נתניהו במקום, וסיפר כי רוב הדיאלוג עם נתניהו היה סביב השפעות משבר קורונה.

דודו פז סיפר על המפגש עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, ואמר: "שעה לפני קיבלנו טלפון. עד כמה שהבנתי הוא היה בביקור קרוב לאזור רמלה, רצה לאכול במקום שידוע שאוכל טוב, הסטקייה שלנו מוכרת בתור סטקייה של בשרים טובים. התקשר כנראה לראש העיר של רמלה שהמליץ עלינו.

"הדיאלוג היה בעיקר סביב הקורונה, אם אנשים חזרו למסעדות, אם אנחנו מתפקדים טוב בקורונה, איך אנחנו מתנהלים עם התו הסגול, האם אנחנו שומרים על החוקים. מתעניין איך העבודה ועל המענק, אם קיבלנו או לא".

הוא סיפר כי בתקופת הקורונה העסק קיבל מענק, "יצא בסביבות 58 אלף שקל. עבדנו, בהתחלה זה היה טייק אווי ומשלוחים, ואחרי זה רק למתכונת משלוחים כשסגרו את המשק. זה היה משהו כמו 20% מהמחזור שלנו, המשלוחים. ממש חלש", וציין כי במהלך התקופה העסק המשיך בפעילות מצומצמת אך לא נסגר.

גולן יוכפז תהה האם כשרה"מ מגיע לבית עסק, מנסים לברר איתכם, עם מי שמפעיל את העסק, למי אתם מצביעים? כמה אתם תומכים? כדי שלא יהיה לא נעים. על כך השיב פז: "לא, ממש לא. ממש לא הגיע למצב של שאלות כאלה".

הוא הודה כי הם "תומכים בנתניהו כי אני אגיד את האמת, זה לא שאנחנו פנאטים. כי לדעתי האישית היום אין מישהו שיכול להחליף אותו. לפי לדעתי אם היה מעומד אחר שהיה נראה לי שיכול לעזור יותר ממנו - יכול להיות שכן".

ענת דוידוב תהתה האם יש לו ביקורת על תפקודה של הממשלה בתקופה המשבר. הוא אמר בתגובה: "מה זה ביקורת? אני רואה גם שזה מצב כלל עולמי. זה לא שנתניהו הביא את הקורונה לישראל. גם לנו היה מצב מאוד קשה בגל הראשון של הקורונה. גם עכשיו העבודה זה לא כמו שהיה, ממש לא. אבל אני רואה את הלחצים שיש לו במפנים ומבחוץ".

גולן יוכפז: אין לו תחליף?
"לדעתי, כרגע אין תחליף ראוי".

ענת דוידוב: מי שילם?
"הוא שילם".

צפו: במסעדה ברמלה "עזבו דיאטה צאו לאכול ולחזק את העסקים"דוברות