פרויקטים נבחרים
פרויקטים נבחריםקרתא השקעות

החל מהיום יוצאת חברת 'קרתא השקעות' למבצע חסר תקדים ולזמן מוגבל לרכישת דירה בפרוייקטים נבחרים במרכז הארץ.

ההטבה תינתן תחילה לחברי מועדון המשקיעים בלבד. לאור משבר הקורונה, איתרה החברה יזמים נבחרים מרחבי הארץ והגיעה עמם להבנות על רכישת דירות במחירים מוזלים אך בלי לוותר על מפרט טכני עשיר ומגוון, תכנון מוקפד ומיקומים מצויינים. בקרתא השקעות אומרים כאמור כי "בשלב ראשון המבצע הוא לחברי מועדון בלבד והוא בשיטת "כל הקודם זוכה".

דביר דמרי, מנכ"ל קרתא השקעות, אומר כי החברה מתמחה במציאת הזדמנויות בשוק הנדל"ן וכעת, בשל משבר הקורונה ניתן למצוא הזדמנויות שלא יחזרו. "אנחנו מאתרים הזדמנויות לרכישת נדל"ן מניב. מצד אחד אנחנו מקפידים על פרויקטים איכותיים מאוד ומצד שני על מיקומים טובים, המטרה שלנו היא שהלקוח יקבל תשואה גבוהה על ההשקעה שלו"

דביר דימרי, קרתא השקעות
דביר דימרי, קרתא השקעותצילום: ערוץ 7

היזם הירושלמי עמיחי ניימן אומר כי בחירת הדירות לא מסתכמת רק במחיר מוזל. "אנחנו מאתרים נכס שגם יוכל להימכר לאחר מכן והמשקיע לא ייתקע עם נכס שהוא לא יוכל למכור אותו".

להצטרפות למועדון המשקיעים של 'קרתא השקעות' ולקבלת ההטבות לחץ כאן >>

עמיחי ניימן
עמיחי ניימן

בקרתא השקעות מסבירים כי החלטת הממשלה מהשבוע שעבר להוזיל את מס הרכישה לדירה שנייה משמונה אחוזים לחמישה אחוזים בלבד, נותנת את אותותיה בשוק: "שוק המשקיעים נפתח עכשיו וההזדמנות הזו לא תחזור".

המבצע כאמור ייפתח היום (ד') ל-48 שעות בלבד, לחברי מועדון המשקיעים. "ההון ההתחלתי הוא 390 אלף ש"ח, אנחנו ממליצים למשקיעים ליצור איתנו קשר במגוון הפלטפורמות ולהירשם למבצע שבשלב ראשון הוא לא מחייב את הלקוח אך נותן לו את ההזדמנות לבחור את הדירה בקדימות על פני האחרים".

בשלב השני שיחל בשבוע הבא החברה תיפתח את ההזדמנות גם למשקיעים אחרים שאינם נמנים על חברי המועדון.

החברה שכרה את שירותיו של מוטי ויזל בעל מכון המחקר והייעוץ האסטרטגי בתחום הנדל"ן "vcell" הבוחן נכסים ומעניק חוות דעת אובייקטיבית על ההשקעה, "לשמחתנו, הוא מאמין בפרויקטים והוא שוקל בעצמו לרכוש דירה דרך הפרוייקט", מספר דמרי.

להצטרפות למועדון המשקיעים של 'קרתא השקעות' ולקבלת ההטבות לחץ כאן >>