ראש הממשלה שכח שהיה שר כשהאוטובוסים נחסמו בדרך להפגנות?ערוץ כנסת

במהלך נאום במסגרת 40 חתימות תקף ראש הממשלה, בנימין נתניהו, את השמאל על טענותיהם נגד התנהלות הממשלה והמשטרה בהפגנות מול בית ראש הממשלה.

בין היתר תקף נתניהו את התקשורת, "אנחנו ראינו את ההתגייסות של השמאל והתקשורת לפני 15 שנה בזמן תוכנית ההתנתקות. בהתנתקות הקטנתם מחאת ימין עצומה והיום אתם מנפחים מחאת שמאל קטנה. בהתנתקות הפגינו מאות אלפים היום בקושי רבע מנדט".

ברשתות החברתיות תהו הגולשים האם נתניהו שכח שהוא עצמו השתיק את המחאה כשדרס יחד עם שרון את הצבעת מתפקדי הליכוד נגד ההתנתקות ואף הצביע בעד גירושם של אלפי יהודים.

נתניהו אמר עוד בנאומו "היום אני שומע שאתם מתלוננים, כולל היום מעל הבמה הזאת, שהמשטרה מגבילה אתכם כביכול בהנחייתי. איזה שטויות. היום אתם מביאים כמה אוטובוסים שאתם רוצים להפגנות הללו, אז בהתנתקות עצרו מאות אוטובוסים חסמו אותם בדרך להפגנות ולא נתנו להם בכלל להגיע. היום אתם מדברים על השתקה".

נתניהו המשיך במתקפה על התקשורת, "היום התקשורת עושה כתבות על סילוני מים לפיזור הפגנות, איפה היתה אותה תקשורת בהתנתקות כשפיזרו הפגנות בפרשים וסוסים באלות בהתנתקות כשמיעוט קטנטן עצר איזה ציר היו עוצרים אותו מיד, היום נותנים למפגינים לשתק שכונות שלמות".