נפתלי בנט
נפתלי בנטצילום: רויטרס

יו"ר ימינה, ח"כ נפתלי בנט, מתח הבוקר (חמישי) ביקורת חריפה על מארגני החתונה של חסידות בעלז בירושלים, אשר בה תועדו אלפי חסידים חוגגים בצפיפות.

"אירועי התקהלות המונית זה אגואיזם, לא משנה מי זה, אם זה הפגנות צפופות או חתונות, זה פשוט אגואיזם, כל מי שעושה דבר כזה מסתכל רק על עצמו ולא על אחרים, זה לא בסדר", אמר בנט בראיון לרשת ב'.

עם זאת, בנט הבהיר שלא מדובר בנושא מגזרי, "אני רואה אצל הציבור החרדי כשאני נכנס לסופר בבני ברק למשל יש רמת הקפדה גבוהה יותר מאשר במקומות אחרים, כך שאני לא רוצה להתייחס לציבור כזה או אחר. שאלת על אירוע מסוים אז אני יודע להתייחס".

"אני לא יודע מה הנימוקים. גם ההפגנות - חייבים להפעיל שכל ישר. הנגיף לא מבין פוליטיקה, הנגיף מדלג מבן אדם לבן אדם כשאתה מתנשף, כדי להכריע את הקורונה המזופתת הזאת צריך להפעיל שכל", הוסיף בנט.

בהמשך הבהיר בנט כי כל מעייניו בימים אלו נתונים לעיסוק בנושא הקורונה, "אנחנו מבוקר עד לילה מתעסקים בפרנסה. הנאום הזה לא היה נאום מתוכנן. בדיוק חזרתי ממפגש עם בעלי עסקים בירושלים".

בנט דחה את הטענה שחברי סיעתו עוסקים בנושאים אחרים ולא בקורונה, "איילת שקד מובילה בעניין דחיפת המתווה לחידוש התעופה, אנחנו לא מתנהגים כמו מדינות אחרות וזה שאנחנו בחודש אוגוסט ועדיין פקידי משרד הבריאות מתייחסים לבדיקות כמשאב מוגבל, ברגע שיעלו את מספר הבדיקות יהיה אפשר לפתוח את הטיסות. הממשלה לא עושה את עבודתה ואז היא אומרת אין לנו בדיקות".