משאית השמחה
משאית השמחהצילום: חזקי ברוך

עיריית ירושלים באמצעות חברת 'אריאל', קבוצת 'זאפה' ו'אפקט הפקות' יחלו במיזם מיוחד, תוך הקפדה על הנחיות משרד הבריאות, במסגרתו אמנים מפורסמים יופיעו על משאיות בשכונות ירושלים.

במהלך שלושת השבועות הקרובים יגיעו המשאיות אל שכונות העיר ויביאו את האמנים אל התושבים. יחד הם יקבלו את השבת בצורה חגיגית.

המטרה של המיזם היא לאפשר לתושבי העיר ליהנות מהופעות בהתאם להנחיות משרד הבריאות וכן לחזק את תעשיית המוזיקה הירושלמית והישראלית ולסייע לעובדים בה.

ההופעות יתקיימו מדי יום חמישי ושישי בכל רחבי העיר, כשהמשאיות יעברו משכונה לשכונה ויפתיעו את התושבים. במופעים ישתתפו מיטב אמני ישראל שנרתמו להביא את המוסיקה שכל כך חסרה בימים אלה לתושבים, כשכל מופע יימשך כ-25 דקות. ההופעות ישודרו ברדיו 'קול חי', רדיו ירושלים ורשת ג'.

בין האמנים המשתתפים: דקלון, עדן אלנה, רגב הוד, זהבה בן, להקת שלווה, כנסיית השכל, דני רובס, מוקי, נרקיס, שאנן סטריט, אוהד מושקוביץ, נפתלי קמפה, אלחנן וסרמן, אלי הרצליך ואחרים.

ראש העיר ירושלים משה ליאון: "אני שמח לבשר לתושבי העיר שמיזם משאיות המוזיקה חוזר! דווקא בתקופה זו חשוב להמשיך לשיר ומיזם זה מאפשר לקיים הופעות בהתאם להנחיות משרד הבריאות וגם לתמוך ולסייע לתעשיית המוזיקה בארץ. אני מקווה שההופעות האלה יישמחו את התושבים ויחד עם ההופעות הם יקבלו את השבת בצורה הכי יפה שאפשר".