חנן בן ארי בהופעה חיה
חנן בן ארי בהופעה חיהצילום: אורית פניני

הזמר חנן בן-ארי, שבמשך כחמישה חודשים הנעים את בתי-ישראל בקבלות השבת השבועיות שעשה מביתו, כתב אתמול כי הוא ייאלץ להפסיק עימן, על אף התגובות הנלהבות שקיבל. "יש מחיר לחשיפה ולפרסום. בטח כשמדובר בילדים", כתב.

כזכור, מדי יום שישי בשגרת הקורונה, החליט הזמר לשמח את עם ישראל ושידר קבלת-שבת בשידור חי מביתו שבפרדס חנה. אליו נלוותה גם שיר-ציון בתו הבכורה, ומדי פעם גם שאר ילדיו תפסו זמן מסך והפכו לאהובי הקהל.

עם זאת, תיאר בן-ארי לאוהדיו את שגרת חייו לאחר ה'לייבים' הרבים ששידר מביתו: "לא חשבנו שהילדים שלנו יהפכו למפורסמים, ששיר ציון תצטרך להתמודד עם אינספור בקשות לסלפי באמצע בילוי עם חברות במרכז המסחרי. באנו באמת בתמימות ומתוך רצון לעשות טוב על הלב", כתב.

"אנחנו לא מתחרטים לרגע!", הבהיר. "זו היתה זכות מדהימה ונדירה, להיות איזה קרן אור קטנה עבור כל כך הרבה אנשים בתוך תקופה קשה ומתסכלת. אך הרגשנו, אשתי ואני, שזה קצת בלבל לנו את הבית", אמר.

"כשהתחלנו את הלייבים בשישי", כתב, "לפני חמישה חודשים, חשבנו שזה משהו זמני שיסתיים תוך חודש-חודשיים כשנחזור להופיע ולרקוד על הבמות מול קהל אמיתי. לא תיארנו לעצמנו שזה יהפוך לפינה קבועה בכל שישי בשתיים, בכל כך הרבה בתים בישראל וברחבי העולם (טוקיו, ניו יורק, מקסיקו, ברזיל, שבדיה, צרפת ואפילו מרוקו...)".

בן-ארי הודה לילדיו ולאשתו, וחתם: "אנחנו מתגעגעים אליכם מאד, ובאמת שגם לנו קשה להפסיק את המסורת היפה הזו, אבל מאמינים שבטווח הארוך זה ישתלם לכולנו. אוהבים ומאחלים לכם שבת שלום ובריאות".