"אסתר חיות קוברת את הציונות"

כמה עשרות פעילי "החזית לשחרור דרום תל אביב" בהובלת שפי פז יחד עם תנועת הימין "אם תרצו" מפגינים הלילה (מוצאי שבת) שוב מול ביתה של נשיאת בית משפט העליון אסתר חיות בשכונת צהלה בצפון תל אביב.

הפעילים כתבו בגיר "אסתר הורגת אותנו", "אסתר חיות קוברת את הציונות", "די לדיקטטורה", "בושה", "בג"ץ אחראי למלחמת אחים, "אסתר חיות להתפטר", די לתפירת תיקים" ועוד.

מתן פלג, יו"ר תנועת "אם תרצו" שהוביל את המחאה אמר, "שופטי בג"ץ פועלים באופן גלוי כגוף פוליטי המבקש לעצב את מדיניות ישראל במקום נבחרי הציבור שלה. גישתם של השופטים היא כי חוקי ישראל לרבות חוקי יסוד הם חומר בידי היוצר ולא מסגרת שעליהם לכבד, לשמר ולפסוק על פיהם. אם תושבי רחביה לא ישנו- כך יהיה גם לתושבי צהלה. הגיע הזמן שהנשיאה תתפטר לאלתר מתפקידה. די לדיקטטורה של בג"ץ".

שפי פז ודורון אברהמי מהחזית לשחרור דרום תל אביב מסרו "אנחנו לא באים ללטף את אסתר חיות. אנחנו באים להוציא עליה חמת זעם. אנחנו באים להילחם בהפיכה השיפוטית, שמתחילה בבית הדין למשמורת ומסתיימת בבג״צ. לא ניתן למערכת המשפט לקבוע את מדיניות ההגירה של ישראל ולא ניתן לה להחריב את מדינת הלאום. תקשיבו לנו, שופטי בג״צ: צֶדֶק צֶדֶק תִּרְדֹּף לְמַעַן תִּחְיֶה וְיָרַשְׁתָּ אֶת־הָאָרֶץ אֲשֶׁר ה' אֱלֹהֶיךָ נֹתֵן לָךְ:"

לירן ברוך, יו"ר פורום נכי צה"ל למען ביטחון ישראל, שהגיע יחד עם נכי צה"ל נוספים מהפורום אמר "נכי צה"ל רבים באו הערב כדי להגיד די לאכיפה הבררנית . אנחנו לוחמים שנפצעו למען הגנת המדינה, לא יכולים להישאר אדישים נוכח האכיפה הבררנית הבולטת וההתחשבות הבלתי נסבלת בזכויותיהם של מחבלים רוצחים ע"י בג"ץ. לא ייתכן שזכויותיהם יגברו על הזכות לחיים וביטחון".

בשבוע שעבר פז ומפגין נוסף עוכבו לחקירה על כיתוב בספריי בגין חשד להשחתת פני מקרקעין. בנוסף המשטרה החרימה ציוד הגברה באמצעותו גרמו המפגינים לרעש. שפי פז הספיקה לפני מעצרה לרסס גרפיטי בו נכתב "דם יהודי אינו הפקר".