האנדרדוסים מחפשים את הדבר ה-TOV הבא

מיזם ערוץ TOV תופס תאוצה. פגשנו את ראשי הערוץ החדש ואת חבורת אנדרדוס שתצא למסע ברחבי הארץ עם תכנית הריאליטי של הערוץ למציאת הדבר ה-TOV הבא, בעיקר בתחום ההומור.

טל ברקאי, מנהל התוכן בערוץ מספר על מה שצפוי להיות תכנית הדגל ובן אבו ויעקבי מרחיבים על מה שהוא אולי הריאליטי הדתי הראשון, "אנחנו מחפשים את הקומיקאי הבא", הם אומרים.

יעל צימרמן, עורכת תוכן בערוץ המתהווה מזמינה את כל מי שמשוכנע שהוא יודע להצחיק, או כזה ששומע מהסביבה שהוא יודע להצחיק, להגיע ולהתמודד במסגרת האודישנים שיתקיימו ברחבי הארץ בניצוחם של האנדרדוסים.

"האמת הא שזה מרגש, מגניב ונחמד. אנחנו יוצאים לדרך לפגוש את הקהל שלנו באופן בלתי אמצעי", אומר בן אבו וצימרמן מבקשת להסיר מעל השולחן את הטענה לפיה לציבור הדתי אין הומור. "אני בטוחה שהתכנית תוכיח שאפשר בתוך גבולות גזרה של תורה הלכה ושפה נקייה לייצר הומור ודברים טובים. מזמינים כל שהחלום שלו להיום על במה לבוא ולהתמודד".

גידי אברהם, מנהל הערוץ, נותן מעט רקע על הערוץ החדש, יוזמתו של ישראל זעירא שביקש למצוא פתרון להרבה משפחות שילדיהם מגילים לגיל ההתבגרות ומוצאים את הערוצים הקיימים ככאלה שאינם עומדים בסטנדרט החינוכי המתאים להם.

טל ברקאי מוסיף ומסביר כי הערוץ הוא למעשה פלטפורמת VOD ברשת ובה הרבה תוכן נקי העומד בקריטריון הלכתי. לשם כך קובצו לערוץ סרטים וסדרות שמלכתחילה תואמות את הדרישות המדוברות וכאלה שעברו מעין תהליך ניקוי בשיטה מיוחדת שפותחה עבור הערוץ ויתאימו את התכנים למשפחה כולה.

"מעבר לפוטנציאל העסקי שיש כאן, זו גם אמירה חינוכית", אומר אברהם, "זה בא מתוך צורך אישי של ישראל ובזכות זה כולנו נהנים".

הפניה הראשונה של הערוץ היא לציבור הדתי לאומי, ציבור שכהגדרת טל ברקאי הוא גם פתוח לתרבות ואמנות, ומנגד הוא מוצא את עצמו שוב ושוב מתמודד עם תכנית שאינם מתאימים לעולם הערכים שלו. לזאת הוא מוסיף ומדגיש כי במחשבה ארוכת הטווח של יוצרי הערוץ מדובר בערוץ שאמור להתאים לכלל המשפחות. ברוח זו הגיעה הפנייה לחבורת אנדרדוס שהצליחה להפוך לפופולארית מאוד יחד עם עמידה בכללים ובגבולות גזרה ברורים של יצירה.

"אנחנו מרגישים שהסדרה הזו וערוץ TOV יוצרים התחלה של עידן חדש", אומר ברקאי ובן אבו מצטרף ומגדיר את הערוץ כולו כבשורה של ממש.