גדעון סער
גדעון סערצילום: Tomer Neuberg/Flash90

השחקנית אלונה סער, בתו של ח"כ גדעון סער מהליכוד, נפרדה מבן זוגה בשנים האחרונות, השחקן הערבי-ישראלי אמיר חורי.

מערכת היחסים הממושכת בין השניים, שכללה גם מגורים משותפים, עוררה סערה ציבורית לאחר שלפני מעט למעלה משנה פרסמה סער בחשבון האינסטגרם שלה תמונה בה חשפה את הקשר הזוגי.

בעקבות הפרסום שיגר יו"ר ארגון להב"ה למניעת התבוללות, פעיל הימין בנצי גופשטיין, מכתב גלוי לח''כ גדעון סער וביקש ממנו לפעול לכך שבתו תפסיק את הקשר.

גופשטיין כתב לסער בנימה אישית: "אין ספק שאתה כיהודי גאה הנאמן למורשת ישראל סבא, מתנגד לקשר הזה. לא מדובר בגזענות חלילה אלא בסוד קיומו של העם היהודי. לעיתים קורה שכביכול בשם האהבה יש כאלה ששוכחים מאין הם באו ולאן הם הולכים. נדמה להם שאנחנו עם ככל העמים, והאהבה היא עיוורת ומעל הכל".

גופשטיין הוסיף, "כאב יהודי מוטלת עליך החובה להסביר לאלונה, באהבה, שלעם ישראל יש יעוד וחזון לעולם כולו. שהיא בת למורשת ארוכה, למסורת רבת ועתיקת שנים, שהיא היא אשר שמרה עליו במשך כל שנות הגלות הארורה, בה סבל עם ישראל מרדיפות, אינקוויזיציות, מסעי צלב, פוגרומים ושואה".

את המכתב חתם יו"ר להב"ה בהצעה לסיוע עבור סער: "אשמח להיפגש איתך ביחד עם הצוות המקצועי שלנו שמטפל בהרבה מקרים דומים ולשוחח עימכם פנים אל פנים, ונלמד יחד את חשיבות העניין וכיצד לעזור לאלונה לא לנתק את עצמה משרשרת הזהב של עם ישראל".

בתגובה לעיסוק בנושא צייץ ח"כ סער בטוויטר, "אלונה, הבת האהובה שלי, היא אדם פרטי. צאו מהחיים הפרטיים שלה!".