גרינברג מסיר את הלוט
גרינברג מסיר את הלוטצילום: דוברות עיריית פתח תקווה

עיריית פתח תקווה הכריזה היום (שני) רשמית על מרכז עסקים פארקטק - השם החדש והרשמי של אזור התעשייה קריית אריה.

במרכז העסקים פארקטק שוכנות החברות המובילות במשק - חברות הייטק, חברות סטארטאפ, חברות ביטוח וחברות ענק כדוגמת אינטל, סייברארק, פייבר ובקרוב אף ייפתח במקום מתחם חדש ומפואר של wework.

ראש העיר רמי גרינברג הסיר את הלוט, ומנכ"לים של חברות השוכנות בפארקטק ומנהל מנהלת העסקים וההיטק שלמה בנימין כמו גם אורחים נוספים כיבדו בנוכחותם.

ראש העיר רמי גרינברג אמר כי "בפתח תקוה שטחם של אזורי התעשייה הוא מהגדולים בארץ ומיטב החברות המובילות במשק הישראלי והעולמי קבעו את מושבן כאן אצלנו בעיר. אנו מברכים את כל החברות הבוחרות בפתח תקוה כבית ומסייעים להם ככל שניתן. שינוי שם אזור התעשייה קריית אריה למרכז עסקים פארקטק הולם יותר את האזור ואת החברות השוכנות במקום. נמשיך לקדם את אזורי התעשייה בעיר ולטפח את הקהילה העסקית בעיר".

בנג'י זינגר, מנכ"ל WeWork ישראל שבירך בשם החברות החדשות שהצטרפו לעיר הוסיף, "אנו שמחים להרחיב את פעילותינו לעיר נוספת בישראל ולהציע לעסקים באזור פתח תקוה והסביבה את ההזדמנות לצמוח כחברי קהילת WeWork. פתח תקוה ידועה כאחת הערים המובילות באזורי תעשייה דינמיים, עם צמיחה מתמדת בתחום הנדל"ן למשרדים, ואנו בטוחים כי נוכחותה של WeWork בעיר תמשוך חברות ועסקים נוספים לאזור ותהפוך אותו לאחד הלוקיישנים המבוקשים ביותר לעבודה ומסחר במרכז הארץ.