הרצל חג'ג' בהפגנה מול בית השופט מזוזחזקי ברוך

משפחות שכולות החברות בפורום "בוחרים בחיים" יחד עם תנועת "אם תרצו" וארגונים נוספים מן המחנה הלאומי באו הערב (שני) למחות מול בית השוםט מני מזוז בירושלים בעקבות פסיקתו היום שלא להרוס את בית המחבל שרצח את לוחם סיירת גולני עמית בן יגאל ז"ל לפני מספר חודשים.

המשפחות השכולות זעקו יחד עם עוד אזרחים רבים נגד אוזלת ידה של מערכת המשפט ופגיעתה המתמשכת בביטחונה של מדינת ישראל ובהרתעה כנגד ארגוני הטרור.

הרצל ומירב חג'אג הוריה של סגן שיר ז"ל חברי פורום "בוחרים בחיים" של המשפחות השכולות שהובילו את מחאת ההורים השכולים מול בית השופט מזוז אמרו, לצערנו היום בג"ץ בראשות השופט מני מזוז לקח לעצמו סמכות לא לו ולא בפעם הראשונה. בכך הפקיר הוא את אזרחי ישראל לגורל כמו שלנו המשפחות השכולות ונפגעי טרור".

"השופט מזוז חתם היום ואישר למחבלים הבאים את הפיגועים הבאים חלילה. שופטי בג"ץ אמרו היום שהדם של שיר ביתי הבכורה ושל עמית בן יגאל ז"ל ושל עוד אלפי ישראלים הוא זול וזכויות משפחת המחבל גוברות על מניעת פיגועים בעתיד. מי שזכויות האויב והמחבלים הנתעבים חשובים לו יותר מאזרחי וחיילי ישראל לא יכול להיות שופט בישראל. יש שופטים בירושלים למחבלים בלבד", הוסיפו.

מתן פלג, יו"ר תנועת "אם תרצו" המלווה את פורום "בוחרים בחיים" של המשפחות השכולות השתתף גם הוא במחאה. "שופטי בג"ץ הוכיחו היום שוב כי הם מעדיפים את זכויות משפחות המחבלים על פני זכויות חיילי צה"ל".

"אנו קוראים לראש הממשלה נתניהו ולשר הביטחון גנץ לא להקשיב לפסיקת בג"ץ ולהרוס את בית המחבל לאלתר. ראש הממשלה המנוח יצחק רבין אמר בזמנו כי יש להסתדר "בלי בג"ץ ובלי בצלם" היום הבנו עד כמה. זהו עוד מסמר בארון הקבורה התודעתי של ביל המשפט העליון. דמו של עמית ז"ל ויתר הנרצחים באירועי הטרור מתנוסס מעל פסיקת בג"ץ", דברי פלג.