הפוסט של הליכודניקים החדשים
הפוסט של הליכודניקים החדשיםצילום מסך

בקבוצת השמאל "הליכודניקים החדשים" מביעים לחץ ומורת רוח מגל ההתפקדות לליכוד שמובילה קבוצת המתיישבים "הליכוד שלי", בראשות יוסי דגן, יעקב וינברגר ויוני הישראלי.

בדף הפייסבוק של "הליכודניקים החדשים", אשר מכונה בליכוד "סוסים טרויאנים", קוננו מפעילי הדף על האפקטיביות של אנשי ההתיישבות ומהלך ההתפקדות למפלגת השלטון. "בזמן שאנחנו עסוקים בהפגנות ודיבורים – יש אנשים שמזהים הזדמנות. קבוצת ההתיישבות בליכוד עובדת קשה כדי להביא עוד ועוד מתנחלים לשורות הליכוד דרך קלף ההתפקדות".

בקבוצת השמאל מנסים להמריץ באופן זה את חבריהם, מצביעי מרצ ועבודה, להתפקד לליכוד והביעו את מורת רוחם מהאסטרטגיה המוצלחת בה נוקטים המתיישבים אשר מתפקדים לליכוד באמצעות קבוצת ההתיישבות. "גם הם מבינים שמתפקדי הליכוד הם אלו שמפעילים את הלחץ העיקרי על הח"כים והשרים לפעול בצורה הנדרשת. יותר מתפקדי ליכוד מתנחלים = חיזוק ההתיישבות = הגברת התנחלויות = סוף לדמוקרטיה". לאחר שהובכו על ידי הגולשים על חתרנותם שלהם, מיהרו "הליכודניקים החדשים" למחוק משפט זה.

לאחרונה התייחס ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן להתפרעויות ולאנרכיה של השמאל מול בית ראש הממשלה, בהן היה מעורב גם ח"כ עידן רול (יש עתיד-תלם) שהתפקד בעבר ל"ליכודניקים החדשים".

"אותה קבוצת סוסים טרויאנים, בה רול היה שותף, מטרתה אחת: לפורר את מפלגת השלטון מבפנים בכדי להשליט את סדר היום של השמאל בישראל. השיטה: התפקדות מאסיבית לליכוד וקידום מדיניות, באמצעות מיליון מצביעי ליכוד, של מדינת כל אזרחיה ונסיגות משטחי יהודה ושומרון".

"מה יותר מסוכן? אדם אוחז נשק, או מדען חביב שמפריד במעבדתו השקטה איזוטופים ליצירת פצצת גרעין? מה יותר מסוכן לימין? פריצת הגדרות האלימה מול מעון ראש הממשלה, או הפריצה לתוך השלטון באמצעות התפקדות מאסיבית של מצביעי מרצ ועבודה שאמנם איננה חדשה, אבל מתרעננת עם האוויר החם של ההפגנות המאורגנות?", אמר דגן.

לדעתו, "האסטרטגיה היום פשוטה וברורה: פוליטיקאים לא מפחדים מהפגנות. הם מפחדים ממתפקדים.
ולחדשות הטובות: בחודש האחרון ב"ה הגדלנו במאמץ את קבוצת ההתיישבות בליכוד ב-1,500 מתפקדים נוספים, לכדי 8,500 מתפקדים, ואנו ממשיכים לבנות את הכוח של הימין. 100,000 מפגינים נגד מדינה פלסטינית משפיעים פחות מ-5,000 מתפקדים מאורגנים, 50,000 מצביעי 'מחל' ביהודה ושומרון (כן זה המספר) שעדיין לא התפקדו הם כמעט חסרי ערך לעומת 10,000 מתפקדים. 5,000 פעילים מסורים ואידאליסטים למען הריבונות, אינם אפקטיביים כמו 100 בני נוער (מגיל 17) שהתפקדו לקבוצת ימין חזקה".

"הגיע הזמן שהימין יצביע ימין, יתפקד ימין ויקבל ימין. זאת התשובה לרוחות החולשה, זאת התשובה לאנרכיה, לוואקום השלטוני וחוסר המשילות. התגובה שתחזיר את היוזמה לידי הימין ותביא ריבונות מלאה על כל הישובים היא פשוטה: טופס התפקדות לליכוד והצטרפות לקבוצת ההתיישבות הגדולה בליכוד", סיכם.