עיצוב פנים
עיצוב פניםPIXABAY

כל מה שחלמתם עליו ולא העזתם לעשות

רבים מאיתנו חולמים לשפץ את הבית ולעצב אותו מחדש בעזרת מעצבת פנים, אך מסיבות תקציביות החלום קצת מתעכב. אם רוצים לעשות עיצוב פנים דקורטיבי ושינוי מהותי לבית, חייבים להיעזר במעצבת מקצועית שמבינה עניין, ולכן שווה לקחת זאת בחשבון כשחושבים על תקציב לשיפוץ.

הום סטיילינג מודרני הוא השולט השנה בתחום הריהוט והעיצוב. הסגנון מייצר אווירה נעימה ומרחבית, חללי הבית פתוחים ומעניקים תחושת ריווח, המטבח פתוח ומתמזג עם הסלון, הכל מדויק ומלוטש, הצורות הגיאומטריות המדויקות הן ישרות ופשוטות ולפיכך יוצרות עיצוב נקי וקו אחיד. אין הגזמה בקישוטים ואלמנטים רבים כמו בסגנונות אחרים, אלא הנטייה היא יותר למינימליזם.

בחירת החומרים מהם עשויים הרהיטים צריכה להיות תואמת לעיצוב. בשונה מהעיצוב הכפרי שבו משתמשים בעץ מלא, בעיצוב המודרני עושים שימוש בחומרים טבעיים כמו: מתכת, זכוכית, בטון ועץ, באופן בו נוצר איזון בין החומר לצורה. גם בחירת הצבעים שונה. בעיצוב הכפרי בוחרים בטקסטורות צבעוניות וקישוטיות, ואילו בעיצוב המודרני בחירת צבעים והטקסטורות צריכה להיות נקייה ובעלת גוון טבעי. העיצוב המודרני מתאפיין בדרך כלל בצבעים בהירים כמו: לבן, שמנת, בז', אפור. אלו צבעים מרגיעים העוזרים לייצר סביבת עבודה נעימה בבית ואווירה שלווה.

כיצד מתכננים עיצוב מודרני לבית?

עיצוב פנים מודרני טומן בחובו קונספט רחב הכולל כל אזור ואזור בבית, מעיצוב חדר הרחצה ועד עיצוב חדרי שינה. כשאנו מתכננים עיצוב מודרני לבית, אנחנו צריכים לקחת בחשבון שהעיצוב ישפיע על כל החדרים ועל האלמנטים השונים. ניקח לדוגמה את עיצוב התאורה. העיצוב המודרני מתאפיין בגופי תאורה דקורטיביים תלויים או עומדים, לרוב ממתכת. ישנם אלמנטים מגבס שבהם גם ניתן להתקין ספוטים.

דוגמה נוספת היא עיצוב חדרי רחצה לצד אלמנטים כמו אסלות וכיורים צריכים להיות מעוצבים באותו הסגנון. ברזים ממתכת היוצאים מהקיר, כיורים מרובעים משופעים או ישרים, התקנת אסלה חכמה או דקורטיבית, התקנת מקלחון פינתי או חזיתי בהתאם לגודל החדר, ארון אמבטיה ממתכת או זכוכית וכד'. גם עיצוב מטבח צריך להיות בעל קו נקי ופשוט, עם מעט אלמנטים כמו ידיות פרזול מברזל בארונות המטבח. חשוב שהוא יהיה נוח, רחב ופתוח וישלב מכשור חדשני. כך גם לגבי עיצוב סלון ופינת האוכל.

למה כדאי לבחור באיכות עיצובים?

איכות עיצובים תשדרג לכם את הבית בסגנון המודרני בדיוק כפי שחלמתם עליו. החברה בעלת ותק והצלחות רבות בתחום זה, תודעת שירות, יחס אישי וליווי צמוד של הלקוחות לאורך כל התהליך.

בקרו בעמוד הרשמי של מיטל צימבר והתרשמו https://www.q-design.co.il/