שרה נתניהו
שרה נתניהוצילום: Yonatan Sindel/Flash90

רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו מתייחסת היום (רביעי) לתלונה שהגישה למשטרה על הטרדה מינית נגדה.

בראיון לחדשות 12 אמרה נתניהו ''אני בפירוש מרגישה שעברתי אלימות מינית". היא סיפרה כי עוברים עליה ''ימים לא קלים, לא פשוטים - ואפילו קשים".

"אתמול הגיעה חוקרת בכירה מהמשטרה שמתעסקת בדברים האלה", אמרה נתניהו. "היא דיברה איתי בצורה של הבנה - כי כך צריך לנהוג באנשים שמגישים תלונה על הטרדה מינית. ואני בפירוש מרגישה שעברתי אלימות מינית. חוץ מהמצעד המזעזע הזה של הבלונים והפוסט שקורא לאנוס אותי בצורה בוטה במילים כל-כך נמוכות".

לדבריה, "האבטחה לא כל-כך שמורה ומהודקת. אל תשכחו שאני לא בבית כל הזמן. אני לא מאובטחת כמו ראש הממשלה שאולי מאובטח יותר. אני לא מאובטחת כמו שר הביטחון גנץ. לפני מספר שבועות באחת ההפגנות האלימות הם באמת ניסו לירות לפידים לבית ושברו רגליים לבלש משטרה".

נתניהו הוסיפה: "מה שאני רוצה להגיד זה שאסור לתת זה להתרחש. אני שומעת רק צד אחד - ולצערי זה בא כאילו זה פוליטיקה, זה לא צריך להיות פוליטי. הגינוי למה שעשו לי צריך לבוא מכל הנשים, מכל האנשים. זה צריך לבוא מכל הצדדים. הייתי מצפה מהח"כיות שמצקצקות ומדברות על זכויות נשים, כמו זנדברג ומיכאלי, שגם הן יהיו קול".

בנוגע לאיומים ברצח נגד בני משפחתה אמרה נתניהו "אני לא מאחלת לך כאבא ולא לאף אחד שצופה בנו ולא לאף אחד מערוצי הטלוויזיה - שמגבים את ההפגנות האלה - את מה שכותבים עליי ועל ילדיי. הם מתארים איך הם ירצחו אותנו. אני קוראת איך יחתכו איברים לילדים שלי, דברים מזעזעים, אז למה אני לא שומעת גינוי לזה?".