בועז ביסמוט: אפשר גם וגם - גם הסכם וגם ריבונות

עורך העיתון "ישראל היום", בועז ביסמוט, טוען בשיחה עם ערוץ 7 כי להסכם השלום החדש עם איחוד האמירויות יש ממד היסטורי מובהק.

"עצם העובדה שיש לנו הסכם שלום פתוח ומוצהר עם מדינה ערבית חשובה, בטח בעידן הנוכחי, זה דבר שצריך לברך עליו. זה אומר שאתה יכול לחתום הסכם שלום עם מדינה בגלוי בלי לוותר על שום דבר", ציין ביסמוט.

ביסמוט מציין שאמנם בין ישראל לאיחוד האמירויות מעולם לא היתה מלחמה ממש, אולם, "יש הבדל בין להיות מדינת מפרץ פרסי שמממנת טרור ואת האחים המוסלמים לבין מדינה שחותמת אתך הסכם שלום ואפילו הציבור שלה מוחא לכך כפיים".

בתשובה לשאלה בנוגע להקפאת הריבונות ציין ביסמוט, "אני גם שותף לאכזבה, הרי העיתון שלי, 'ישראל היום', הלך בכל הכוח בנושא של הריבונות, דבר שאנחנו מצפים לו מיילים לו ומתפללים עבורו".

עם זאת, ביסמוט טוען כי לא נסתם הגולל על האפשרות שישראל תוכל להחיל את הריבונות על ההתיישבות ביו"ש בברכתו של הממשל האמריקני, "אני אמנם קול בודד שאומר היום שאפשר גם וגם, הרוב אומר שלא, אבל אני אומר בתור אחד שמכיר את הממשל הזה, מכיר גם את הנשיא טרמפ מקרוב, אני חייב להגיש לך שאפשר גם וגם. מדינות המפרץ שחתמו ויחתמו עם ישראל יודעות שישראל כן רוצה את הריבונות".