ליברמן: 800 אלך מחוסרי עבודה עדיין כאןערוץ כנסת

יו״ר מפלגת ישראל ביתנו, ח״כ אביגדור ליברמן, פתח בצהריים (שני) את ישיבת הסיעה בברכות לראש הממשלה נתניהו על ההסכם עם איחוד האמירויות.

"אדוני ראש הממשלה, ברכות על כינון היחסים עם מדינות המפרץ. כל הסכם עם מדינות ערביות מתונות חשוב ומבורך", ציין.

"אבל זה לא מוריד מסדר היום, לא את 800 אלף המובטלים והאנשים שנמצאים בחל"ת ובטח ובטח לא מוריד מסדר היום את הירידה בתוצר הלאומי בסדר גודל של 28%", הוסיף ליברמן.

מאז יום חמישי, בו התבשרנו על הסכם השלום, נוספו לצערי 5,182 חולי קורונה חדשים ולצערי מאז נוספו עוד 39 נפטרים מהנגיף. קיבלנו גם תחזית קשה לגבי מצבם של העסקים הקטנים ועד סוף 2020 צפויים להסגר בין 85-80 אלף עסקים. 300 עובדי הספרייה הלאומית הוצאו לחל"ת ועוד כ- 3000 עובדי מעבדות בעוד עשרה ימים יוצאים לשביתה כללית", הזכיר ליברמן.

הוא אף ציין כי "משרד החינוך הודיע על הקפאת תוכניות לנוער בסיכון ולנוער בפריפריה. תוכנית קרב, המעסיקה כ-4,000 עובדים ומעניקה שיעורי העשרה לאלפי תלמידים בפריפריה הגיאוגרפית והחברתית עומדת בפני סגירה ועובדיה מפוטרים או יוצאים לחל"ת. כנ"ל תוכנית היל"ה, המעניקה סיוע והכשרה ל- 7,000 תלמידים ומעסיקה 1,300 מורים. למרות כל ההשקעות והמאמץ יישומון מגן 2 נכשל. בעוטף עזה ספרנו 143 שריפות מיום חמישי האחרון ופגיעה ישירה של רקטה בבית בשדרות. ומועצת הביטחון לא האריכה את אמברגו הנשק על איראן".

"אדוני ראש הממשלה, אין סיבה לחגיגה. יש סיבה לדאגה", חתם ליברמן.