מתנות לגבר
מתנות לגברחברה ריגלו

אם את מחפשת אחר רעיונות מקוריים עבור מתנה לגבר שלך, משהו שהוא ינצור בליבו באמת, יש כמה דברים שאפשר להציע לך.

את מוזמנת להכיר מתנות מקוריות לגבר, מתנות ייחודיות ליום הולדת של גברים ועוד. כל עוד בא לך לפנק אותו, בטוח שהוא ישמח להתפנק מתנה מקורית לגברים.

בין אם את מחפשת אחר מתנה ליום הולדת לגבר, או שמא את מחפשת אחר מתנה לגבר לאירוע מיוחד אחר, אנחנו מזמינים אותך לזכור פרט אחד עיקרי – זה לא בהכרח עניין של מחיר המתנה.

את לא חייבת להוציא מאות על גבי מאות של שקלים בכדי שהוא יחייך ויהיה מבסוט, אפשר לעשות את זה גם בתקציבים יותר ידידותיים. לכן, בואי נכיר מתנה לגבר, או אולי אפילו משלוח מתנה לגבר – היכן שהוא לא יהיה (למשרד זה אחלה רעיון!).

כל הפרלינים האלו: ככה נראה מארז מתנה לגבר ב-2020:

אם את מחפשת אחר מתנות מקוריות לגבר, אנחנו מזמנים אותך להכיר למשל מתנה לגבר שנקראת "שילוב מנצח", אותה תוכלי לרכוש דרך REGALO – חנות מתנות לגבר, מתנות ליום הולדת גברים ועוד. המארז שנקרא "שילוב מנצח" מורכב משלל אלמנטים שונים שתפקידם הוא אחד – לפנק, לפנק ולפנק!

יש במארז הזה שמפניה ושוקולדים, פרחים לערב חלומות, פרחים, פרלינים של שוקולד ועוד. תענוג. בואי נעבור הלאה. אם את והגבר שלך בקטע של אלכוהול, אנחנו רוצים שתכירי למשל מארז שנקרא ג'ק דניאלס, שהוא מארז שכולל 700 מל"ל של עונג חושים שכולנו מכירים – ויסקי ג'ק דניאלס! כיף.

מה עוד יש במארז משלוח מתנה ג'ק דניאלס לגבר?

מעבר לג'ק עצמו, יש במארז הזה גם סיגרים SUPER איכותיים, פרליני שוקולד מהסרטים הכי טובים ועוד כל מיני תפנוקים ששווה לקרוע בשבילם את הניילון. אתם תמצאו במארז הזה גם 2 חבילות פררו רושה, בעוד שלצד כל מה שציינו כאן, אפשר לבקש גם תפנוקים נוספים בהוספת תשלום.

אם אתם מעוניינים ליצור מארז לגבר בהתאמה אישית, REGALO יהיו זמינים עבור יצירת המתנה המושלמת. בהצלחה!