כרס מצילת חיים?
כרס מצילת חיים?צילום: iStock

לפעמים המציאות עולה על כל דמיון. אדם הסובל מעודף משקל כמעט ונהרג כאשר נפל לבאר עמוקה. למזלו, הבטן הגדולה שלו מנעה ממנו להיכנס לתוך הבאר, והוא חיכה בסבלנות לכוחות החילוץ שיוציאו אותו.

ליו, בן ה-28 מהעיר חנאן שבסין, ככל הנראה מעולם לא חשב שהבטן שלו עתידה להציל אותו מסכנת מוות. לפני מספר ימים, ליו הלך ברחוב ובטעות שבר את מכסה העץ שכיסה את אחת הבארות ונפל לתוכו.

למרבה המזל, למרות שליו נכנס לתוך הבאר העמוקה, הכרס הגדולה שלו עצרה את הנפילה והדביקה אותו לפי הבאר. כוחות ההצלה מסרו כי כאשר הם הגיעו ליו חיכה להם תוך כדי שהוא תקוע בבאר ומשלב ידיים. מכיוון שליו שוקל למעלה מ200 ק"ג, נאלצו הכבאים לקשור אותו בחבלים ולמשוך אותו החוצה, עד שיצא מתוך הבאר.

משפחתו של ליו אמרו שהם כבר תיכננו בעבר לסתום את הבאר ולכן היא הייתה מכוסה, ולאחר המקרה הם החליטו לכסות אותה בהקדם האפשרי. לדבריהם, ליו סובל מקושי נפשי שגרם לו לשבור את מכסה הבאר, אך למרות הנפילה הקשה הוא לא נפגע כלל.

המקרה ההזוי של ליו התפרסם במהירות ברשתות החברתיות יחד עם הסרטון שלו תקוע בבאר. חלק מהמגיבים העירו שעל אף שהכרס הצילה את חייו, ככל הנראה המשקל שלה אחראי לשבירת כיסוי הבאר שגרם לו ליפול מלכתחילה- כך שלא ברור עד כמה עליו להודות לה.

רוצים עוד? כתבות חדשות כל יום בנוער ערוץ 7- המקום בשבילכם!