יותר פשוט ממה שחשבתם
יותר פשוט ממה שחשבתםiStock

בריחת שתן היא תופעה ממנה סובלות נשים רבות. התופעה מופיעה בכל גיל אך נפוצה יותר בקרב נשים בתקופת גיל המעבר.

בין הסיבות לתופעת בריחת שתן בקרב נשים ניתן למנות: ירידה בכמות הפרשת הורמון האסטרוגן, רפיון ריצפת האגן, לידות והשמנת יתר. בריחת שתן היא תופעה הגורמת לפגיעה משמעותית באיכות החיים ולמבוכה רבה.

בשנים האחרונות, נרשמה פריצת דרך של ממש בנוגע לטיפול בבריחת שתן. המומחים של רשת המרכזים האסתטיים והרפואיים אתר דוקטור חן בפריסה ארצית מביאים לכן את הטכנולוגיות המתקדמות ביותר לטיפול יעיל בבריחת שתן.

יותר ויותר נשים מגלות את היתרון הגלום של טיפול בבריחת שתן באמצעות טכנולוגיות לייזר מתקדמות הנמצאים במרכזיים מתקדמים בפריסה ארצית. הטיפולים מהירים יחסית, אינם דורשים זמן החלמה ממושך ונחשבים לפתרון היעיל ביותר.

מהי תופעת "בריחת שתן" בקרב נשים?

נשים בכל העולם מכירות את זה. את צוחקת, מתעטשת או משתעלת וכתוצאה מכך "בורח לך". תקרית המביאה עמה מבוכה רבה פעם אחר פעם.

בריחת שתן מופיעה בעקבות התרופפות שרירי האגן והיחלשות הסוגר של שלפוחית השתן, התופעה מתרחשת בשל סיבות רבות ביניהן: חוסר אפשרות לשלוט על רצפת האגן והשופכה יחד, לחץ תוך בטני בעקבות שיעול, עיטוש, צחוק, פעילות גופנית או בעיות נשימה, גורמים בריאותיים ופיזיולוגיים כגון לידה וגינלית, השמנה, עישון או בעיות נשימה, נכות, בעיות נוירולוגיות כגון פרקינסון, טרשת נפוצה, אלצהיימר ובעיות עצביות מקומיות בשלפוחית השתן.

מעכשיו, כבר אין צורך להתמודד עם מבוכה ועם היעדר ספונטניות ופגיעה באיכות החיים. המומחים של רשת אתר דוקטור חן מביאים אליכן את הטיפול החדשני והאפקטיבי ביותר לטיפול בבריחת שתן בטכנולוגיות המתקדמות בעולם הנחשבות לפתרון המתקדם ביותר לטיפול בבריחת שתן בלייזר.

סוגי בריחת שתן

קיימים שלושה סוגי בריחת שתן

בריחת שתן במאמץ- זוהי התופעה השכיחה ביותר בקרב נשים צעירות ונשים בגיל המעבר כתוצאה מלחץ תוך בטני הנוצר עקב שיעול, עיטוש, צחוק, פעילות גופנית ועוד.

בריחת שתן בדחף- זוהי תופעה שכיחה בקרב נשים מבוגרות. במקרים אלו קיים צורך חזק ופתאומי במתן שתן המוביל להתכווצות אזור השופכה. ברגע שמופיע הדחף להטיל שתן אין מספיק זמן ללכת לשירותים.

בריחת שתן מעורבת- משלבת את שני סוגי בריחת השתן- הן בריחת שתן במאמץ והן בריחת שתן בדחף.

שיטות טיפול בבריחת שתן לנשים

עד היום קיימים חמישה סוגי טיפולים עיקריים לפתרון בריחת שתן בקרב נשים. כל אחד מהם מתאים למצב המטופלת ונכונותה:

טיפול התנהגותי- כולל שינוי באורח החיים. שיטה זו מהווה פגיעה משמעותית באיכות החיים של המטופלת שכן היא מצריכה עמידה בזמנים קצובים של מתן שתן בזמן מתוכנן מראש. בנוסף, דורשת השיטה הפחתה בצריכת הקפאין והעישון וכן ירידה במשקל אשר מסייעים במקרבים מסוימים וכן שילוב של פיזיותרפיה של שרירי רצפת האגן. זהו למעשה הטיפול הראשוני והשמרני המהווה שיפור ושליטה על הסוגרים.

טיפול תרופתי – טיפול זה מבוסס על קבוצת תרופות שתפקידן הרפיית הדופן השרירי של שלפוחית השתן. תרופות אלה חוסמות או מפעילות את דופן שריר שלפוחית השתן ובכך מאטות את ההתכווצויות, מביאות להקלה בתסמיני בריחת השתן במאמץ ולשליטה על הסוגרים.

טיפול כירורגי- טיפול המהווה "עלית שלב" והוא שמור למקרים בהם הטיפולים השמרניים והתרופתיים אינם עוזרים. כאשר מדובר על דליפה משמעותית, מומלץ לבחור בטיפול כירורגי. במסגרת טיפול פולשני זה, מושתל סרט נרתיקי ללא מתח מתחת לאמצע השופכה. זהו ניתוח זעיר ופולשני שנועד לחזק את מנגנון הסגירה השופכתי. את הניתוח ניתן לעבור עם אלחוש מקומי.

טיפול בזריקות – טיפול בבריחת שתן הכולל הזרקת חומרים סביב השופכה או הזרקת חומר מילוי לכיס השתן ומתן גירוי חשמלי.

טיפול בלייזר – התקדמות הטכנולוגיה בשנים האחרונות, הביאה לפריצת דרך בתחום הטיפול בבריחת שתן בטכנולוגיות מתקדמות המאפשרות טיפול בתופעת בריחת שתן ללא הרדמה, ללא תופעות לוואי וללא צורך בזמן החלמה.

טיפול בבריחת שתן ללא ניתוח
טיפול בבריחת שתן לנשים בלייזר משפר את יכולת התכווצות והידוק רקמות האגן, הנרתיק והשופכה ומחזירה את יכולת השליטה על הסוגרים ומתן שתן. טכנולוגית הלייזר מאפשרת לטפל בתופעה בהליך לא פולשני, ללא חתכים או התערבות כירורגית, בטיפול קצר האורך מספר דקות הכולל אי נוחות מינימלית בלבד. תוך סדרת טיפולים קצרה בת 2-3 מפגשים העורכים מספר דקות, מחוזקות רקמות השרירים התומכים בשלפוחית השתן ומשקמים אותם ובכך למעשה מוחזרת השליטה על מתן השתן. בנוסף להיותו הטיפול המתקדם ביותר לפתרון בריחת שתן הוא גם מביא להצרת הנרתיק, עובדה התורמת להגברת ההנאה המינית בעת קיום יחסי מין.

כל היתרונות של טיפול בבריחת שתן בלייזר

על כל טיפול בבריחת שתן בלייזר, להתחיל בתשאול המטופלת על ידי גניקולוגים מומחים בתחום בריחת השתן המבצעים בדיקה ובירור מקיפים לצורך הערכת דרגת הדליפה ואבחון סוג בריחת השתן. בנוסף, על המטופלת לעבור בדיקה גניקולוגית הבודקת את תזוזתו או צניחתו של האגן. בדיקה זו תספק למומחים את כל המידע אודות תפקודה של מערכת השתן והליך הטיפול באמצעות טכנולוגית הלייזר המהפכנית המאפשרת לטפל בבעיה בצורה לא פולשנית.
שיטה זו בטכנולוגיות חברת FOTONA INCONTILASE העולמית או של CO2RE INTIMATE מבית סינרון קנדלה נחשבת להישג המתקדם ביותר בתחום. נדרשים שניים עד שלושה מפגשים האורכים כ-30 דקות בלבד ללא תופעות לוואי, ללא סיבוכים או סימנים והתוצאה מידית. טיפול זה מחליף ניתוח החוסך כאב רב, צורך בחתכים וזמן החלמה ממושך. הטיפול מונע צניחת רחם ומבצע במקביל טיפול הצרת נרתיק המגביר את ההנאה המינית בין בני זוג.

טיפול בבריחת שתן בנשים עם הטכנולוגיות המובילות ברשת המרכזים האסתטיים והרפואיים אתר דוקטור חן

אם את סובלת מבריחת שתן הפוגעת באיכות החיים שלך, את מוזמנת להצטרף לאלפי נשים אשר נפרדו מהבעיה לתמיד באמצעות טכנולוגיות הלייזר המתקדמות ברשת המרכזים האסתטיים והרפואיים אתר דוקטור חן בפריסה ארצית.

הגניקולוגים המומחים שלנו יבדקו ויאבחנו את הבעיה ויתאימו לך את הטיפול המתקדם והיעיל ביותר בעולם בבריחת שתן לנשים ללא תופעות לוואי, ללא כאבים או סימנים וללא צורך בזמן החלמה ממושך. זה הזמן לקבוע עם המומחים שלנו פגישה ללא התחייבות וללא תשלום ולקבל את כל המידע אודות טיפול בבריחת שתן ללא ניתוח הפופולרי, המבוקש והמצליח ביותר בעולם.