אריאל זיידן אופהבאדיבות המצולם

אריאל נועם זיידן רק בן 7 אבל לסרטוני המתכונים שלו יש עשרות אלפי צפיות. הוא צובר שעות רבות של הופעות בטלוויזיה וחשבון האינסטגרם שלו צבר כבר 12.5K עוקבים.

"אומרים שאני ילד הפתעה", אמר בשיחה עם ערוץ 7. "אני אוהב את הבמה, שחקן שאוהב את הקהל וברוך ה' הקהל אוהב אותי".

זיידן, דתי ותושב נתניה, מעלה לחשבון האינסטגרם הויראלי שלו בעיקר סרטוני מתכונים. "יש לי אהבה מיוחדת לבישול ואפייה", אמר. "כשאני נכנס למטבח אני יוצא עם דברים מופלאים, והכל בשילוב של ריקוד, משחק וצחוק. הכל באינסטגרם שלי".

חוץ מסרטוני האפייה המתוקים, זיידן משמש כפרשן צעיר בערוץ 13. "אני מופיע בערוץ 13 כפרשן הצעיר ביותר של הישרדות", ציין. "וכמובן אני מסכם באופן קבוע את הפרקים בעמוד האינסטגרם שלי, ששם גם עולים סרטוני הבישול, קטעי המשחק והחיקויים".

עם פרץ של אנרגיות שלא נגמרות, זיידן החל לשתף את הסרטונים שלו רק בחודשים האחרונים אך זכה להצלחה מסחררת. "אז כמו רוב המדינה, הכל התחיל בקורונה", סיפר. "אחרי שסיימתי את השיעורים עם המורה והחברים בזום, מצאתי אהבה חדשה במטבח. שם אפיתי, בישלתי וגיליתי עולם חדש שאני טוב בו. החלטתי לשתף את הסביבה במתכונים. יחד עם המשפחה אני מצלם ומראה לאנשים שהמתכון פשוט להכנה ואת התוצאה הסופית ושכל אחד יכול להצליח".

אריאל זיידן מארח את סמיון גרפמן בלייב איסטגרםבאדיבות המצולם

כשנשאל האם כבר מזהים אותו ברחוב הוא ענה: "וואוו, אתה לא מאמין כמה! ברוך ה' מזהים, בטח שמזהים. מדהים איך העולם מלא אהבה".

אמנם הוא רק בן 7, אך הקהל שלו מגוון. "כולם צופים בסרטונים, פשוט כולם", הוא אמר. "ילדים בגיל שלי, בני נוער ונשים בעיקר. כי האוכל מדבר לכולם, כולנו רוצים להכנס למטבח, לבשל דברים טעימים בדרך הכי קלה בלי להסתבך, עם מתכון כתוב שאתה לא יודע מה יקרה בסוף".

הוריו של אריאל, אלעד וחן זיידן, אמרו כי בתור הורים הם מפקחים על כל צעד. כך למשל, את חשבון האינסטגרם של אריאל מנהל אביו אלעד. "אריאל ילד מאוד בולט", אמרו. "שחקן ובעל יכולות ורבליות גבוהות ביחס לילדים בגילו. הכל התחיל בתקופה שלכאורה לא הייתה פשוטה - הקורונה. הוא עשה סרטונים, חיקויים ונכנס למטבח, ומשם הכל היסטוריה".

אריאל זיידן
אריאל זיידןצילום: פלג זיידן

הם הוסיפו, "התגובות היו היסטריות ולכן זה מה שעודד אותו להמשיך. כמובן שהכל בהשגחה ובביקורת הורית של 200% אחוז".

"ברוך ה' התגובות רק טובות, משובים חיוביים על סרטונים, חיקויים ובעיקר למתכונים שבו רואים אותו מבשל ואופה בשידור חי", ציינו. "ילד צעיר שמעודד אנשים בכל הגילאים להיכנס למטבח והכל נגיש, ובעיקר שהסוף ידוע מראש".

"אם יהיו תגובות לא חיוביות אנחנו עומדים ראשונים, ולכן כמובן הוא לא ייחשף אליהם", אמרו. "מוזמנים כמובן לעקוב באינסטגרם arielzaiden99 וגם בטיקטוק למי שאוהב לראות את העולם בדרך צחוק".

הפרשן הצעיר של הישרדות, אריאל זיידן
הפרשן הצעיר של הישרדות, אריאל זיידןצילום: באדיבות המצולם