TOV מציגה: SPY
TOV מציגה: SPYTOV.tv

רגע לפני סיום החופש הגדול, הזדמנות מצוינת להתקבץ בסלון עם חבית של פופקורן ולצפות ב "SPY" – מרגל, סדרה קומית ממכרת לכל המשפחה.

SPY, נוצרה ונכתבה בבריטניה ע"י התסריטאי שמעון גולדן בבימויו של בן טיילור. מאז פרסומה זכתה הסדרה לפופולריות רבה בבריטניה ומחוצה לה ומבקרי הקולנוע הגדירו אותה "כזו שמייצרת פרצי צחוק בקלות רבה".

סצנת הורים גרושים כשילד אומלל במרכזה מהווים בד"כ בסיס מושלם לדרמה מטלטלת. במקרה הזה, משודך המשולש הטראומטי להרפתקה מעולם הריגול, שזורה בדמויות צבעוניות שיוצרות יופי של עלילה קומית חסרת מעצורים. מקורה הבריטי של הסדרה משווה לה ערך מוסף בהקשר הכמעט מתבקש לסרטי ג'יימס בונד.

פרומו SPYTOV

"SPY" הוא סיפורו של טים אליוט אב יחיד, שמנסה לזכות מחדש באמונו וחיבתו של בנו בן השלוש – מרקוס (ג'וד רייט וצ'ארמר בפני עצמו). טים מחליט לפרוש מעבודתו האפורה ולהקדיש את כל תשומת ליבו לבנו הצעיר. חיו של טים משתנים לנצח כאשר הוא מגויס בטעות כחניך מרגל בM15 , שם נשאב לסודות הריגול ולהרפתקאות מוזרות שמשפיעות על בנו וסביבתו הקרובה.

טים אותו מגלם דארן בויד, נאבק בניסיון ללהטט בין חיי המשפחה וחייו המקצועיים מבלי שסודו יתגלה, במיוחד על ידי מרקוס. ביצועי הריגול של טים נבחנים בקפידה על ידי הבוס הנוקשה והבלתי מתפשר (בגילומו של רוברט לינדזי)' שמלמד את המגויסים את הגישה הלא רשמית למשחק הריגול. עובדה זו, מוסיפה לתוהו ובוהו בחייו של טים כשגרושתו החמוצה ג'ודית (דולי וולס), החבר החדש והנלהב שלה פיליפ וחברו האנטי-חברתי כריס דואגים לסבך את העלילה בכל הזדמנות.

במהלך הסדרה רוכש טים כלים מעשיים מעולם הריגול ועד מהרה לומד לנצל אותם לטובת התמודדויות שונות בחייו עמוסי ההתרחשויות.

בכל הכאוס הזה מנסה טים שלא ליפול ברשתה של פאולה – עובדת סוציאלית אובססיבית שרק ממתינה בפינה במאמציה הבלתי פוסקים לסכל את ניסיונותיו להשגת משמורת חוקית על בנו מרקוס.

משחק מהנה, דמויות מרגשות וסיפור הרפתקאות שיוצא משליטה, יוצרים יופי של עלילה קומית שתרתק אתכם לספה בצחוק גדול.

“SPY" וסדרות וסרטים מבוקרים נוספים, עכשיו ב-ToV
רוצים לצפות, גם? הצטרפו בלינק לToV וקבלו שבוע צפייה חינם.