אריה דרעי
אריה דרעיYonatan Sindel/Flash90

הליכוד יאמץ את פשרת האוזר שימנעו הליכה לבחירות רביעיות? השר דרעי סיפר הערב (מוצ"ש) כי נועד עם ראש הממשלה נתניהו לשעה ארוכה והתרשם ממנו שהוא מוכן "לעשות הרבה מאוד", כלשונו, כדי שלא יהיו בחירות.

"היום הייתה לי שיחה ארוכה עם ראש הממשלה התרשמתי שהוא מוכן לעשות הרבה מאוד כדי שלא יהיו בחירות, אסור להגיע לשמה, זה אסון אם נגיע לשם", אמר דרעי במסגרת פלטפורמת ראיונות בגרסה דיגיטאלית שהושקה על ידי תנועת ש"ס.

דרעי התייחס לסוגיית הסיפוח ואמר כי נושא הריבונות לא ירד מסדר היום. "מבחינתי מצהיר מבחינת ש"ס נושא הריבונות לא ירד מעל סדר היום, בהזדמנות הראשונה שתהיה לנו אנחנו נפעל להחיל ריבונות".

בדבריו התייחס להפגנות נגד נתניהו והזדהה עם ראש הממשלה. "אני מבין מה שהוא עובר הוא ומשפחתו, ההתקפות האלה. אין לזה שום הצדקה שבעולם, חברים, מה אתם רוצים? מה האנרכיה הזאת?

"אתה רוצה שלמרות שבית המשפט אישר לו ולמרות שהחוק מאפשר לו ולמרות ש-2 מליון איש ומשהו הצביעו בשבילו, אז מה אתם רוצים? צביעות!"

עוד אמר כי בכוונתו לגבש מתווה שיאפשר תפילות בימים הנוראים. "יש לי תוכנית ואני עכשיו מגבש אותה שכל בתי הספר בישראל יעמדו בראש השנה וכיפור לרשות המתפללים, יהיו מניינים קטנים, כיתות, בכל כיתה יהיה מניין עם עזרת נשים, כן, עם מיזוג אוויר, לא יהיה יהודי אחר או יהודיה שירצו לבוא לבית כנסת ולא יהיה להם".

אמנם דרעי מעיד על כוונתיו של ראש הממשלה לפשרות, אולם דווקא השקת הראיונות הללו מסמלים את אחד מסממני הבחירות המובהקים.

בש"ס מכנים את סבב הראיונות הללו 'אולפן שידורי המהפכה'. מלשכת דרעי נמסר כי "לראשונה, מוציאה הערב תנועת ש''ס מהדורת חדשות מיוחדת בגרסת טלוויזיה בהנחיית הכוכב ישי לפידות. המהדורה עוסקת בעשייה, בחוקים ובהחלטות החברתיות החשובות שמקבלים הנציגים בתנועה".