כדורגל
כדורגלצילום: istock

אוהדי בית"ר התרגלו כבר לראות את קבוצתם תחת אימונו של רוני לוי מציגה משחקים חלשים, שבלונים ולא יצירתיים. גם הערב (מוצאי שבת) במשחק על המקום השלישי של מפעל גביע הטוטו, המפעל השלישי בחשיבותו בכדורגל הישראלי, המשיכה בית"ר להיראות רע, חמישה ימים לפני משחקה הראשון במוקדמות הליגה האירופית.

הירושלמים פתחו רע את המשחק על אף שעלו בהרכבם החזק ביותר, כששוב עיקר החולשה הגיע מצד משחק ההתקפה שלא הצליחו להציג משחק יצירתי וסיימו מחצית ראשונה עם איום אחד לשערה של נתניה.

שינויים בסגל השחקנים במחצית השניה בה נכנסו שחקנים צעירים בדמותם של עוזיאל פרדו, שלום אדרי וחלאופילו פלייטר הביאו את השינוי המיוחל לבית"ר, אך גם זה לא היה בצורה מספקת.

נתניה הלכה אחורה והתקפה אחת יצירתית של הירושלמים הניבה את השער המיוחל כששלום אדרי המחליף כבש לאחר חילופי מסירות בדקה ה-79.

נראה כי אחרי שהבעלים של בית"ר משה חוגג עקץ חלק גדול מהקהל שמחאו על תפקודו של רוני לוי בפוסט שפרסם בחשבון האינסטגרם שלו כשכתב "אין חדש תחת השמש", המשחק הערב הוא בדיוק זה - שום דבר חדש, התוצאה תהיה אותה התוצאה עם רוני לוי על הקווים - וכמו שסיימה את העונה האחרונה, כך היא מסיימת את המפעל השלישי בחשיבותו של הכדורגל הישראלי, המקום השלישי.

האם זה יספיק לאירופה? בוודאי שלא.