אילוסטרציה
אילוסטרציהiStock

משרד הכלכלה והתעשייה והסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים, באמצעות מעוף אריאל, יפתחו בשבוע הבא את הקורס "יוזמים עסק" שיתקיים לראשונה דרך אפליקציית הזום.

"עם פרוץ הקורונה נאלצנו להפסיק את הקורסים הפרונטליים הרבים שהעברנו לעסקים בשומרון", אמר אלי היומן, מנהל סניף מעוף אריאל. "אחרי הסגר התחלנו לחזור בהדרגה לפעילות תוך שמירה על כללי הבטיחות והתאמה למציאות החדשה".

במעוף החלו לסייע לעסקים שנקלעו לקשיים בעקבות משבר הקורונה, ולצד זה סייעו לעסקים חדשים שקמו בעקבות הקורונה.

"שום דבר לא נותר כשהיה. עסקים נאלצו להתאים את עצמם למציאות החדשה ובעיקר להפוך ליותר דיגילטיים ונגישים מרחוק" הוסיף היומן.

גם במעוף הבינו כי לא ניתן יהיה לקיים בזמן הקרוב קורסים בשיטה ה"רגילה" באולם עם מרצה והחלו להפוך את מגוון הקורסים לדיגיטליים. תחילה, ניתנו קורסים מקוונים בזום בנושאי דיגיטל – הכרות עם מכירות באטסי ואמזון, פיתוח סטארט-אפים וגם קידומי גוגל ופייסבוק, על מנת לסייע לעסקים לערוך התאמות מהירות למציאות הקורונית. והיום, לראשונה בזום, יפתח הקורס לעסקים בתחילת דרכם – יוזמים עסק.

מעוף אריאל מציעים מגוון פתרונות לעסקים. קורסים, ליווי אישי, ובימים אלו גם סיוע במענקי והלוואות קורונה מיוחדים.

הקורס יוזמים עסק מאפשר לעסקים להתחיל את דרכם בעולם העצמאים והעסקים הקטנים באופן מקצועי עם כלים להצלחה. המשתתפים ילמדו להגדיר חזון ומטרות, בניית תוכנית שיווקית, מיסוי והתנהלות פיננסית, ובניית תכנית עסקית לכל משתתף עפ"י מודל קנבס.

"בימים מאתגרים אלו כל עובדי מעוף עומדים לצד העסקים שנפגעו ממשבר הקורונה. אנחנו נותנים ייעוץ והכוונה, מסייעים להתאים את השירות או המוצר לשינויים במשק, וזמינים לכל שאלה" אמר היומן והציע לכל עסק להשתמש בשירותים המסובסדים על ידי משרד הכלכלה העומדים לרשות בעלי העסקים בשומרון ובכל הארץ.

מעוף הינו מערך השטח של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה והתעשייה. סניפי מעוף הפזורים ברחבי הארץ מספקים יעוץ וסיוע לעסקים הקטנים והבינוניים בישראל ממיפוי עסקי ועד הלוואות בערבות המדינה.