בן כספית
בן כספיתPhoto by Flash90

בתוכניתם ב-103FM התעמתו היום (שלישי) ינון מגל ובן כספית. כספית תקף את תנועת הליכוד ואמר כי היא ''נחטפה'' על על ידי משפחת נתניהו.

כספית נזכר בימיו כפעיל ליכוד נלהב ב-1977 ואמר כי הוא שינה עמדותיו. מגל ענה לו, "איך עברת מישראל השניה לראשונה?" ושאל איך אפשר להגיד שהליכוד ''נחטף'' כשהמפלגה זוכה לאהדה ציבורית רחבה.

כספית השיב, "חטיפה בסגנון תסמונת סטוקהולם. אני זוכר את הליכוד משחר הקמתו, תמיד היו בו אנשים עם דעות, אנשים עם אג'נדות, מחנות, מנהיגים - בכל רגע נתון אם היה הולך מנהיג הליכוד היו לו שישה מחליפים ראויים, ועימותים וועידות אידיאולוגיות וחברי כנסת שחשבו אחרת, ועכשיו זה עדר שכולו מהופנט. כשאתה משווה את האנשים שהיו פעם בליכוד למה שיש עכשיו, שים לה את מי הוא ממנה - רק את אלה שמוכנים לרסק את מערכת המשפט".

מגל הזכיר לכספית שלאורך כל ימיו של הליכוד הוא זכה לקיטונות של בוז מצד השמאל, "אתה זוכר מה אמרו בשמאל על הליכוד של אז, הליכוד היה ללעג ולקלס גם כשהיו הנסיכים, גם כשהיו דעות, לא שהיום אין דעות. גם אז אמרו על הליכוד את אותם דברים משחר ההיסטוריה, גם בן גוריון"

כספית הגיב בזלזול לטענות של מגל ואמר כי יש הבדל בין מאבק אידיאולוגי במסגרתה נאמרו דברי השמאל על הליכוד לבין הביקורת אותה הוא מותח כעת וסיפר כי כשדודו טופז כינה את הליכודניקים צ'חצ'חים הוא היה אחד הצ'חצ'חים.