רוואבי
רוואביצילום: אליהו אבניאל

איש יחסי הציבור רני רהב, הבעלים של משרד יחסי הציבור "רן רהב תקשורת ויחסי ציבור", ביקר אתמול (שני) יחד עם אשתו הילה בעיר הפלסטינית רוואבי.

הוא סיפר לאחר הביקור כי צריך להמשיך את "השלום" שהתחיל בהסכמי אוסלו וכי הוא מקווה שראש הממשלה בנימין נתניהו "יחתום על ההסכם הסופי עם פלסטין 2 מדינות ל-2 עמים".

בנוסף אמר רהב כי ראש העיר רוואבי, היזם בשאר מסרי, ראוי לקבל פרס נובל לשלום.

"אתמול הילה רעייתי ואני יצאנו לבקר בעיר הפלסטינית החדשה שהוקמה על ידי היזם בשאר מסרי", כתב רהב בחשבון הפייסבוק שלו.

"יצאנו מתל אביב בשעה 4 וב-5 הגענו למקום מופלא. בניינים הכי מודרנים כמו ברמת אביב ורמת גן, הכל מותאם לאיכות הסביבה בתקנים הכי מחמירים שיש בעולם", כתב. "נוף עוצר נשימה, אנשים נחמדים, דירות מהממות במחיר אטרקטיבי ביותר. מרכז הקניות היוקרתי לא היה מבייש אף מרכז ישראלי מודרני, הרגשנו שאנו באירופה".

"בשאר מסרי ראוי לפרס נובל לשלום", הוסיף. "מקווה שבעתיד מרכז רבין לחקר ישראל ומרכז פרס לשלום יקיימו את ועידת השלום במרכז המבקרים המיוחד בעיר רוואבי, זה יהיה פשוט מרגש. עושים שלום עם השכנים שלנו, שלום שהתחיל באוסלו עם ראש הממשלה ושר הביטחון שנרצח יצחק רבין והנשיא לימים שמעון פרס - זה היה חזון שלהם".

לדבריו, "אני תקווה שראש הממשלה נתניהו שעושה בימים אלה שלום עם מדינות ערב נוספות, יחתום על ההסכם הסופי עם פלסטין 2 מדינות ל-2 עמים. לימים טובים אמן".