ניגוני חב"ד מהמלון בדובאידוד פרסיקו

חזן בית הכנסת הגדול בתל אביב, צבי גרינהיים, הופתע לקבל תיעוד של קליפ ניגוני חב"ד שהוציא מושמע בדובאי.

מי שאחראים להפתעה הם המפיק מיכאל כפלין ואיש העסקים דוד פרסיקו ששהו השבוע בדובאי. גרינהיים אמר ל-7 ברנז'ה: "לבוא ולראות ניגונים יהודיים שמתנגנים במדינה ערבית זה מפתיע. זה היה מאוד מרגש". הוא חשף: "יהיו עוד תיעודים ממקומות לא רגילים".

עיתונאים, מגישים ופרשנים סרוגים התבלטו השבוע בתוצאות הסקר של חברת 'דיירקט פולס' שבחן את "מדד אמון הציבור" בהם.

עמית סגל וסרוגים נוספים בסקר
עמית סגל וסרוגים נוספים בסקרצילום: דיירקט פולס

בלטו במיוחד: עמית סגל שהגיע למקום הראשון בקטגוריית כותבי בעלי הטורים הפוליטיים לסופי שבוע וגם בקטגוריית הפרשנים הפוליטיים. קלמן ליבסקינד ואראל סג"ל שהתגלו כמגישי תכנית אקטואליה מועדפים על הציבור. פרשן המשפט של רשת 13, ברוך קרא, שהגיע למקום השני וקיבל אחוז אחד פחות מגיא פלג בקטגוריית פרשני המשפט המעניינים ביותר. ברכות לסרוג אבישי גרינצייג ולמקוסקט יהודה יפרח שגם התכבדו באותה קטגוריה. תכל'ס: אנחנו לא יודעים למה אנחנו אוהבים את זה אבל תמיד נחמד לספור כיפות.

ברוך קרא, יהודה יפרח ואבישי גרינצייג
ברוך קרא, יהודה יפרח ואבישי גרינצייגצילום: דיירקט פולס

בתום סיור שערכה "אם תרצו" לח"כ אופיר סופר, הוא עצר לבקר ביקב טורא שברחלים וטעם מהיינות היוקרתיים. ורד בן סעדון, מבעלי היקב, אירחה את ח"כ סופר ופרסה בפניו את הצלחות היקב בזירה הבינלאומית על אף איומי החרם של תוצרת ההתנחלויות. טעימות ב-7 ברנז'ה: ח"כ סופר ופמלייתו טעמו יינות מסוג שרדונה, הרטלנד, קברנה סובניון ואת יין הדגל של יקב טורא מאונטן פיק.

ורד בן סעדון ואופיר סופר
ורד בן סעדון ואופיר סופרצילום: ללא

ברבנות הצבאית רואים רחוק: ענף הלכה, בהובלת ראש ענף הלכה סא"ל הרב שהם עורקבי, נצפו במהלך בדיקת ארבעת המינים עבור חג הסוכות תשפ"א. החיילים יקבלו השנה את ארבעת המינים בערכה אישית בתוך שקית לשמירת הטריות. זר לא יבין זאת: "אתרוגים יותר טוב מגמלים".

חיילי הרבנות הצבאית בודקים את האתרוגים
חיילי הרבנות הצבאית בודקים את האתרוגיםצילום: פייסבוק הרבנות הצבאית

בלוגרית האינסטגרם ענהאל שמואלי, יוצאת המירוץ למיליון, איבדה טבעת הנישואין שלה שהוזמנה בעיצוב מיוחד. שמואלי אמרה ל-7 ברנז'ה: "היא מסמלת כל כך הרבה עבורי... בכל זאת עד שעקיבא הציע נישואין לקח לו שנתיים". היא הוסיפה, "להיות בלעדיה זה מוזר בטירוף, כל שנייה משחקת עם האצבע לבדוק אם היא שם". עת צרה היא: אם במקרה מצאתם את הטבעת, צרו איתנו קשר ותהפכו לידיעה במדור 7 ברנז'ה הבא.

הטבעת האבודה
הטבעת האבודהצילום: ענהאל שמואלי

אושיית האינסטגרם החרדי שוקי סלומון הצטרף השבוע לטוויטר בקול רעש גדול. במדור 7 ברנז'ה אנחנו חושפים את סיבת הצטרפותו לרשת החברתית: "אני באתי באהבה לשנות את השיח בטוויטר, במגזר שלנו לפחות ובאנשים שיעקבו אחרי", אמר. "אני עוד אשנה את כל השיח בטוויטר, אתה תראה". שנאמר: הצלחתך הצלחתנו.7 ברנז'ה

שוקי סלומון
שוקי סלומוןצילום: באדיבות המצולם

לא פחות מ-15 בלוגריות הגיעו השבוע לדירה בירושלים לכבוד השקת קולקציית התכשיטים החדשה של המעצבת הסרוגה בת-חן שריג, תושבת היישוב בית אל. "זכיתי להכיר נשים מיוחדות שחיות ונושמות אופנה ואני שמחה ממש שהן אהבו את התכשיטים שלי", אמרה שריג ל-7 ברנז'ה. מי שאחראית להפקת האירוע היא חגית רז בן ישי, 'ד"ר יח"צ'. את מי ראו שם? הבלוגריות יהודית וייסברג, אודל יוניק, אפרת כהן, אושרת ממן, יפית פרץ, נופר רביב, יעל סילברמן, אתי פינטו, ענבר בטש, שרה טויטו, מרסל, עטרה אלפסי, בתאל עזריאל, מור ממן ויפעת חובב.

בת חן שריג בהפקהבת חן שריג

עדשת המצלמה של מדור 7 ברנז'ה תיעדה את ראש העיר ירושלים משה ליאון נהנה בהופעת ה"קיץ בכיכר ספרא" כשהוא יושב בתוך הקפסולה שלו מול הופעתו של שלומי שבת. מילה טובה: התרשמנו עמוקות מהיוזמה המבורכת והרצון, גם בימי קורונה, להנעים את החופש של תושבי ירושלים.

משה ליאון
משה ליאוןצילום: 7 ברנז'ה