בחירת מאמן אישי
בחירת מאמן אישיiStock

איך נדע לאיזה מטפל או מאמנת ללכת, יש כל כך הרבה סוגים? פרויקט 252 פתח בפני צעירים וצעירות רבים צהר לעולם שלם של למידה ועבודה עצמית. "פעם ראשונה שהבנתי שתהליך בניית קשר הוא לא 'סתם' מזל: משהו שקורה או לא קורה אלא תהליך שאני יכולה לקחת עליו אחריות"

שאלה שחוזרת על עצמה ומגיעה למערכת 252 היא איך יודעים למי לפנות ומתי לפנות. הפנינו את השאלה לשירת מלאך, שמיקדה את ההכוונה ל-3 עקרונות שיעזרו לכם לעשות סדר:

יעוץ ואימון מומלצים כשאתה או את מרגישים חוסר שקט. משהו לא עובד כמו שצריך. זה יכול להיות אחרי סדרה של דייטים כושלים, דפוסים שחוזרים וכמובן כשהשנים עוברות.

זוג 'שיוצא' לא צריך לכות למשבר דרמטי. ליווי קשר הוא מפתח שזוגות רבים הגיעו בזכות לחופה. אחת האמונות המעכבות שמרתיעה זוגות מלפנות היא " אם עכשיו אנחנו כבר הולכים ליעוץ,מה זה אומר על הקשר ועל העתיד שלנו"

כדאי לדעת שהיכולת לשמוע איש מקצוע היא כלי זוגי מדהים לחיים הזוגיים העתידיים, להורות שתגיע בעז"ה ובכלל לאיכות חיים גבוהה. ולכן זוג שכבר בשלבים הראשונים מגיע ליעוץ זה מעיד בעיקר על היסודות הטובים שכבר יש בקשר.

ניסיון בתחום. כדאי לברר שהמומחיות של המאמן היועץ או הדמות שאתם פונים אליה, מכירה לעומק ויש לה ניסיון ביעוץ למבקשי זוגיות.

תהליך בניית קשר הוא שונה לחלוטין מיעוץ לזוג נשוי, ולכן כדאי לוודא שהידע המקצועי והכלים מותאמים לכם.

חברים או חברות נשואים יכולים להיות לעזר, אבל אל תתבלבלו לחשוב שהם ינחו אתכם. פרספקטיבה מקצועית תעזור לכם להגיע לבהירות ולעלות קומה בקשר.

אני פוגשת כיום דמויות רבות שמגיעות להתמקצע בתחום. בקורס כלי לשליחותך, קורס לליווי רווקים, אני פוגשת רמים בישיבות, מחנכות במדרשות, מאמנים ויועצים שלומדים את הידע המסויים והמיוחד הזה של ליווי רווקים תשימו לב שאכן הגעתם לכתובת מקצועית.

יש סוגים שונים של מטפלים ושל טיפולים. כדאי תמיד לשוחח טלפונית,ל ברר ולדעת שמציאת חן וכימיה טובה, כן, גם בעולם הטיפול, היא מפתח להצלחת התהליך.

יש מי שמעדיף אימון ממוקד, יש מי שנכון לכלול טיפול ארוך טווח, יש מי שמעדיפים מטפל גבר או דווקא אישה, תהיו קשובים מאד לצרכים שלכם כדי שתוכלו להפיק את המקסימום. מה שטוב לחברה או לחבר לא בהכרח יהיה נכון עבורכם ולכן שווה להשקיע בכמה בירורים כדי לוודא שהגעתם לאיש המקצוע הנכון לכם!!

בהצלחה! שנה של התחלות חדשות וזוגיות משמחת, שירת מלאך.

רוצים להתחתן בקלות?הצטרפו לפרויקט 252 מכאן.